Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНагірняк, Михайло-
dc.contributor.authorГолубко, Віктор-
dc.date.accessioned2020-02-05T14:46:55Z-
dc.date.available2020-02-05T14:46:55Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2411-4685-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6414-
dc.description.abstractНавчально-виховний процес курсантського колективу є багатогранним і різноплановим. Він потребує майстерного поєднання педагогічних і психологічних методик діяльності, покликаних перетворити курсанта з об’єкта виховного процесу в активного його суб’єкта. Для цього потрібно враховувати специфіку навчально-виховної діяльності, яка полягає у відпрацюванні особливих методик управління та впливу на курсантський колектив загалом, як рівно ж індивідуальні підходи зокрема. Їх комплексне застосування істотно підвищує ефективність усього навчально-виховного процесу.uk
dc.publisherІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи. Збірник наукових праць. Випуск 5. / За ред. М.М. Козяра, Н.Г . Ничкало. – Львів: ЛДУ БЖД, 2017. – 400 с.uk
dc.subjectпсихопедагогікаuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectвихованняuk
dc.subjectкурсантuk
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ КУРСАНТСЬКОГО КОЛЕКТИВУuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Нагірняк.pdf668.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.