Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6416
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.contributor.authorГрицанюк, Віта Василівна-
dc.date.accessioned2020-02-05T15:09:39Z-
dc.date.available2020-02-05T15:09:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6416-
dc.description.abstractУ статті досліджується значення етнокультурної компетентності в практичній діяльності соціального працівника. У поліетнічному суспільстві набуття цієї компетентності є важливою умовою підготовки фахівців соціальної роботи. У рамках міжнародної співпраці вона допомагає налагоджувати ділові стосунки, продуктивні форми взаємодії, підтримує ефективні партнерські відносини з іноземними колегами тощо. У професійній діяльності з клієнтами іншої національності ця компетентність сприяє кращому розумінню їх потреб та взаємодії з ними. Також вона дає можливість виявити поведінку чи дії клієнтів, які можуть бути зумовлені традиційною культурою етносу і несуть в собі певну небезпеку чи дискримінацію інших осіб. Така компетентність допоможе фахівцю вчасно реагувати на негативні прояви етнічної культури та здійснювати профілактику. Етнокультурна компетентність є важливою в практичній роботі з мігрантами. Вважаємо, що вона повинна сприяти їх культурній інтеграції в українське суспільство. Реалізація цього напряму вимагатиме від соціальних працівників не лише знання феноменів культури мігрантів, а й глибокого розуміння української культури. Доведено, що формування етнокультурної компетентності є необхідним елементом професійної підготовки соціальних працівників. Потрібно запроваджувати в освітній процес вивчення положень про етнічні культури та релігії світу, психологію етносу, національну свідомість, ідентичність, ідеї державотворення, міграційні процеси, міжкультурну комунікацію, етнічну толерантність. Реалізувати це завдання можна за допомогою додавання відповідних модулів у навчальні дисципліни та запровадженням в навчальні плани підготовки нових предметів. Запропоновано вивчення низки дисциплін. Поряд з такими предметами, як «Історія України», «Українська мова та культура», «Історія та теорія зарубіжної культури», «Релігієзнавство», вважаємо актуальним вивчення предметів «Народи та культури світу», «Міграційні процеси та міжкультурна комунікація», «Основи етнопсихології», «Етнокультурологія», «Історія української державності» тощо. Це сприятиме якісній підготовці і набуттю випускником відповідної компетентності.uk
dc.publisherІнноваційна педагогіка. Науковий журнал, 2019 р. № 19. С. 106–110.uk
dc.subjectетносuk
dc.subjectетнічна культураuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectсоціальний працівникuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleЕТНОКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУuk
dc.title.alternativeTHE ETHNOCULTURAL COMPETENCE OF FUTURE SOCIAL WORKERS IN THE CONTEXT OF MODERN REQUIREMENTS FOR THE EDUCATIONAL PROCESS-
dc.title.alternativeEtnokulturna kompetentnist maibutnikh fakhivtsiv sotsialnoi roboty v konteksti suchasnykh vymoh do osvitnoho protsesu-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019
2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Іновац_пед № 19_Ч_3_p.pdf453.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.