Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6613
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалець Д. Р., Купчак М. Я.-
dc.date.accessioned2020-02-19T12:02:38Z-
dc.date.available2020-02-19T12:02:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6613-
dc.publisherЗбірник тез V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених, курсантів та студентів «Управлінські, правові та економічні аспекти забезпе-чення безпеки життєдіяльності населення і територій»uk
dc.titleНАТИВНА РЕКЛАМА: СТВОРЕННЯ БІЛЬШ ПРИРОДНОГО І МЕНШ НАВ'ЯЗЛИВОГО РЕКЛАМНОГО ЗВЕРНЕННЯuk
Appears in Collections:2019



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.