Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6641
Title: СТРУКТУРА РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПСИХОЛОГІВ
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Keywords: риторична компетентність
риторична діяльність
структура риторичної компетентності психологів
компоненти риторичної компетентності
Issue Date: 25-Sep-2019
Publisher: Проблеми освіти : зб. наук. праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К. 2019. Вип. 93. С. 156-169.
Citation: 1. Будянський Д. В. Виконавсько-артистичний компонент риторичної культури сучасного педагога. Український педагогічний журнал. 2016. № 1. С. 61–71. 2. Воробйова А. В. Етичний аспект функціонування риторичного дискурсу. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі : зб. наук. праць (за матеріалами Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23 квітня 2015 р.) / за ред. проф. К. Я. Климової. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. С. 75– 80. 3. Залюбівська О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості. Освітологічний дискурс. 2014. № 3 (7). С. 68–81. 4. Каніблоцька Л. В. Зміст та структура риторичної компетентності майбутніх викладачів вищих навчальних закладів. Наук. вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, психологія, філософія. 2015. Вип. 220. С. 43–47. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnau_ped_2015_220_9. 5. Корчова О. М. Структурно-змістові складники риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2015. № 6 (50). С. 196–206. 6. Литвин А. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю : монографія. Львів : Компанія «Манускрипт», 2011. 498 с. 7. Мацько О. М. Невербальні засоби як складова частина лекційного викладу. Актуальні проблеми формування риторичної особистості вчителя в україномовному просторі: зб. наук. праць (за матеріалами Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф., 23 квітня 2015 р.) / за ред. проф. К. Я. Климової. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. 220 c. URL: http://eprints.zu.edu.ua/17718/1/ПОСІБНИК%202015.pdf 8. Нищета В. Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови. Українська мова і література в школах України. 2015. № 7–8. С. 66–73. URL: http://eKhSUIR.kspu.edu/ handle/123456789/3960 9. Певрушина А. В. Формування риторичних умінь у майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04. Тернопіль, 2002. 19 с. 10. Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах : Львів : «Край», 2015. 344 с. 11. Сагач Г. Вибрані твори: В 5 т. Т. 1: Риторика: «Златоуст». Рівне: ПП ДМ, 2006. 288 с. 167 12. Чубарук О. В. Мотиваційно-ціннісний компонент управління розвитком професійної компетентності вчителів української мови і літератури в системі післядипломної освіти. Народна освіта. Педагогічна наука. Розділ 2. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=3351
Series/Report no.: ;Вип. 93.
Abstract: У статті проаналізовано різні підходи до визначення структури риторичної діяльності та наголошено на її багатоваріантності. З урахуванням особливостей та провідних аспектів риторичної діяльності фахівців-психологів визначено структуру їхньої риторичної компетентності та виокремлено її компоненти. Доведено, що саме ці компоненти відображають багатоаспектність риторичної діяльності психологів і детермінують напрями мовленнєво-риторичної підготовки під час професійної підготовки у закладах вищої освіти.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6641
ISBN: 978-617-7770-47-2
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PO_journal2020.Конівіцькаpdf.pdfMain article329.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.