Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6736
Title: METHODOLOGY OF FUTURE PSYCHOLOGISTS’ RHETORICAL COMPETENCE FORMATION
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Keywords: rhetorical competence
rhetorical classes
collective
cooperative
training
professional situa-tional education
Issue Date: Dec-2019
Publisher: The scientific heritage. 2019. No 42, vol. 4. Р. 15–19.
Citation: 1. Вачков И.В. Основы технологии группо-вого тренинга. Учеб. пособие. М.: Издательство «Ось-89», 1999. 176 с., http://psylib.org.ua/books/vachk01/txt02.htm 2. Волкова Н.П. Технологія колективних тво-рчих справ як засіб реалізації інтерактивної взаємо-дії в навчальному процесі вишу. Педагогіка форму-вання творчої особистості у вищій і загальноосвіт-ній школах. 2013, Вип. 32 (85). С. 512–520. 3. Гаркуша І.В. Тренінг як інтерактивний за-сіб формування риторичних умінь рекламістів у процесі фахової підготовки. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2015. № 1 (21). С. 103–107. 4. Голуб Н.Б. Ефективні методи і засоби нав-чання риторики майбутніх учителів. Науковий віс-ник Ізмаїльського державного гуманітарного уніве-рситету. 2008. Вип. 25. С. 31–35. 5. Карплюк С.О. Досвід Ривіна-Дяченка у проектуванні методики взаємонавчання. Вісник Житомирського державного університету. Педаго-гічні науки. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. 2009. № 43. С. 121–125. 6. Керик О. Використання тренінгових техно-логій у професійній підготовці фахівців соціальної сфери. Молодь і ринок. № 2 (121). 2015. С. 136–140. 7. Козяр М.М. Екстремально-професійна під-готовка до діяльності у надзвичайних ситуаціях : монографія. Львів: СПОЛОМ, 2004. 376 c. 8. Конівіцька Т.Я. Модель формування рито-ричної компетентності у ЗВО. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. зб. наук. праць / Гол. ред. Т.С. Плачинда. Кропивниць-кий: ЛА НАУ, 2019. Вип. 6. с. 75-81. 9. Котковець А.Л. Застосування ситуативно-рольових ігор в рамках інтегрованого підходу до вивчення іноземної мови. Сучасні тенденції викла-дання іноземної мови професійного спрямування у вищій школі: матеріали XІ Міжнародної науково-практичної конференції. 29 квітня 2015р. К.: НТУУ «КПІ». С.54–57. 10. Котковець А.Л. Проблемно-ситуативний метод навчання іноземної мови професійного спря-мування. URL : http://confesp.fl.kpi.ua/node/1062. 11. Руденко Л.А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслугову-вання у професійно-технічних навчальних закла-дах: монографія. Львів: «Край», 2015. 344 с. 12. Сидоренко В. Технологія кооперативного навчання в процесі формування комунікативної компетентності учнів 5-7 класів (дидактичний ін-струментарій). Українська мова і література в школі. Київ, 2014. № 8., с. 8–15.
Series/Report no.: ;42
Abstract: The article describes the methodological of future psychologists’ rhetorical competence formation at higher schools. It is stated that methodology of rhetorical training is based on the use of modern interactive teaching methods. It is stated that in the methodology of rhetorical training at higher schools it is advisable to combine various types of education, namely: collective, cooperative, training and professionally situational ones. The use of these types of education in rhetoric classes ensures the effective formation of rhetorical competence according to professional orientation
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6736
ISSN: 9215 — 0365
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VOL 4, No 42 (42) (2019)-сторінки-1-2,15-19,67.pdfосновна стаття1.65 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.