Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-07T13:49:42Z-
dc.date.available2020-03-07T13:49:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6794-
dc.description.abstractУ статті представлено оглядовий аналіз дослідження поняття «безпечне освітнє середовище» та загальну характеристику завдань педагогів з метою формування безпечного освітнього середовища у вищому навчальному закладі, серед яких: виховання в особистості цінностей, важливих у формуванні безпечного освітнього середовища; сприяння саморозвиткові особистості студента вищого навчального закладу; створення сприятливої психологічної атмосфері в освітньому середовищі вищого навчального закладу; формування у студента культури безпечної поведінки.uk
dc.publisherВісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогіка. - 2017. - Вип. 4.uk
dc.subjectосвітнє середовище, безпечне освітнє середовище, педагог, вищий навчальний заклад, культура безпечної поведінкиuk
dc.titleРоль педагога у формуванні безпечного освітнього середовища у вищому навчальному закладіuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
роль педагога.pdf278.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.