Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-07T13:52:18Z-
dc.date.available2020-03-07T13:52:18Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6795-
dc.description.abstractУ статті аналізується творчий доробок професора Оксани Рудницької в аспекті сутності і змісту мистецької освіти. Особлива увага приділяється методологічним засадам окресленої проблеми, специфіці мистецької освіти у вимірах особистісно-зорієнтованого підходу, світоглядній функції мистецтва, діалоговій природі художнього спілкування. Акцентується на діалектиці художнього сприйняття й особистісного розуміння художнього твору реципієнтом. Подається змістова характеристика поняття «культурна особистість». Висвітлюються причини існування такого явища, як антикультура, та доводиться необхідність його протидії. Наголошується на зміні пріоритетів сучасної мистецької освіти і необхідності розробки нових ціннісних критеріальних підходів до формування особистості.uk
dc.publisherЕстетика і етика педагогічної дії. - 2017. - Вип. 15. - С. 9-16uk
dc.subjectмистецька освіта, культуровідповідність, навчання, виховання, особистість, сприйняття, розуміння, спілкуванняuk
dc.titleЖиттєво-культурологічні смисли творчості професора Оксани Рудницькоїuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Життєво-культурологічні смисли....pdf368.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.