Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6795
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-07T13:52:18Z | - |
dc.date.available | 2020-03-07T13:52:18Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6795 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізується творчий доробок професора Оксани Рудницької в аспекті сутності і змісту мистецької освіти. Особлива увага приділяється методологічним засадам окресленої проблеми, специфіці мистецької освіти у вимірах особистісно-зорієнтованого підходу, світоглядній функції мистецтва, діалоговій природі художнього спілкування. Акцентується на діалектиці художнього сприйняття й особистісного розуміння художнього твору реципієнтом. Подається змістова характеристика поняття «культурна особистість». Висвітлюються причини існування такого явища, як антикультура, та доводиться необхідність його протидії. Наголошується на зміні пріоритетів сучасної мистецької освіти і необхідності розробки нових ціннісних критеріальних підходів до формування особистості. | uk |
dc.publisher | Естетика і етика педагогічної дії. - 2017. - Вип. 15. - С. 9-16 | uk |
dc.subject | мистецька освіта, культуровідповідність, навчання, виховання, особистість, сприйняття, розуміння, спілкування | uk |
dc.title | Життєво-культурологічні смисли творчості професора Оксани Рудницької | uk |
Appears in Collections: | 2017 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Життєво-культурологічні смисли....pdf | 368.18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.