Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеликий, Роман-
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.date.accessioned2020-03-07T15:40:11Z-
dc.date.available2020-03-07T15:40:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6809-
dc.description.abstractУ статті аналізується сутність і зміст морально-естетичної культури особистості педагога. Осмислення цієї проблеми ґрунтується на основі філософсько-педагогічних праць академіка І. Зязюна. Доводиться, що головною ідеєю вченого була ідея пізнання і самопізнання. Аналізуються основні складники структури морально-естетичної культури особистості педагога: свідомість, відносини і педагогічна дія. Визначається місце і роль морально-естетичної культури в навчально-виховній діяльності педагога. Обґрунтовується думка, згідно з якою особистість педагога є суб’єктом морально-естетичної культури, оскільки вона безпосередньо інтегрована в субординаційні й координаційні відносини різних рівнів. Автор доходить висновку про те, що за умов демократизації й гуманізації суспільства пріоритетне значення належить координаційним відносинам.uk
dc.publisherЕстетика і етика педагогічної дії. - 2018. - Вип. 17. - С. 91-105uk
dc.subjectморально-естетична культура педагога, особис-тість, учитель, учень, свобода, свідомість, відносини, педагогічна діяuk
dc.titleМорально-естетична культура особистості педагога у життєво-філософських вимірах академіка Івана Зязюнаuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Морально-естетична культура....pdf592.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.