Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.contributor.authorГерганов, Леонід-
dc.contributor.authorБешок, Тетяна-
dc.date.accessioned2020-05-05T15:38:51Z-
dc.date.available2020-05-05T15:38:51Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6833-
dc.description.abstractУ статті розкрито результати проведеного діагностичного дослідження перевірки рівнів сформованості медіаграмотності в майбутніх учителів початкових класів. З’ясовано поодинокі випадки впровадження в навчально-виховний процес медіаосвітніх технологій, недостатнє вміння майбутніми вчителями початкових класів критично аналізувати та перевіряти інформацію, отриману з різних медіа. Досліджено, що в навчальних планах вищих педагогічних навчальних закладів не передбачено дисциплін медіаосвітнього спрямування, на відміну від ЗВО Польщі, де студенти вивчають курс «Медіа в освіті». Виявлено низький рівень медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів, їх невміння та небажання перевіряти інформацію, отриману з різних медіа з метою формування власного критичного мислення. Розкрито сутність понять «медіаосвітні технології» та «медіаграмотність майбутніх учителів». Визначено педагогічні умови формування медіаграмотності в майбутніх учителів початкових класів. Схематично відображено складові медіаосвітніх технологій, основою яких є: медіазнання, медіавміння, медіанавички та медіацінності. Визначено критерії сформованості медіаграмотності майбутніх учителів початкових класів: ціннісно-мотиваційний, інформаційно-пізнавальний, діяльнісно-практичний та креативний. Доповнено зміст навчальних дисциплін «Педагогічна творчість», «Педагогічна етика», «Технології соціально-педагогічної роботи», «Психологопедагогічний тренінг» матеріалами медіаосвітньої проблематики. Організовано опитування студентів за допомогою соціальної мережі «Фейсбук». Створено власний блог «Медіаграмотність» із метою підвищення рівня знань молоді в галузі медіаосвіти. Акцентовано увагу на навчально-методичних посібниках для вчителів початкової школи «Медіаграмотність у початковій школі» й «Медіаграмотність та критичне мислення в початковій школі». Роботу зі студентами спрямовано на опрацювання матеріалів соціальних мереж, сучасних інформаційно-пізнавальних сайтів, на основі чого розроблено та впроваджено квести та тренінги актуальної медіаосвітньої проблематики. Ключовіuk
dc.publisherІнформаційні технології і засоби навчання, 2020, Том 76, №2. - С. 108-125.uk
dc.subjectмедіаосвітаuk
dc.subjectмедіаграмотністьuk
dc.subjectмедіаосвітні технологіїuk
dc.subjectмайбутні вчителі початкових класівuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectНова українська школаuk
dc.subjectкомпетентності учняuk
dc.subjectінформаційна медіаграмотністьuk
dc.titleДІАГНОСТИКА РІВНІВ СФОРМОВАНОСТІ МЕДІАГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович 2020 стаття.pdf269.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.