Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6854
Title: Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання
Authors: Жолубак, Л.В.
Мечус, Х.В.
Смотр, Ольга Олексіївна
Keywords: гейміфікація, освіта, мотивація студентів
Issue Date: May-2020
Publisher: Одеський національний політехнічний університет
Citation: Жолубак Л.В. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання / Л.В. Жолубак, Х.В. Мечус, О.О. Смотр // збірник матеріалів Десятої Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених «Сучасні інформаційні технології - 2020» «Modern Information Technology - 2020» (14-15 травня 2020 р., м. Одеса) / МОН України; Одес. Нац. політех. ун-т ; Ін-т комп’ют. систем. – Одеса : Наука і техніка, 2020. –с. 220-221
Abstract: У роботі систематизовано теоретичні дослідження проблеми гейміфікації в освіті, розглянуто можливість використання ігрового інструментарію в сфері освіти з метою підвищення зацікавленості студента до навчального процесу
URI: http://hdl.handle.net/123456789/6854
ISSN: 2708-311X
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МIТ2020+Одеса-студ.pdf901.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.