Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6854
Title: | Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання |
Authors: | Жолубак, Л.В. Мечус, Х.В. Смотр, Ольга Олексіївна |
Keywords: | гейміфікація, освіта, мотивація студентів |
Issue Date: | May-2020 |
Publisher: | Одеський національний політехнічний університет |
Citation: | Жолубак Л.В. Гейміфікація як інструмент підвищення мотивації студента до навчання / Л.В. Жолубак, Х.В. Мечус, О.О. Смотр // збірник матеріалів Десятої Міжнародної наукової конференції студентів та молодих вчених «Сучасні інформаційні технології - 2020» «Modern Information Technology - 2020» (14-15 травня 2020 р., м. Одеса) / МОН України; Одес. Нац. політех. ун-т ; Ін-т комп’ют. систем. – Одеса : Наука і техніка, 2020. –с. 220-221 |
Abstract: | У роботі систематизовано теоретичні дослідження проблеми гейміфікації в освіті, розглянуто можливість використання ігрового інструментарію в сфері освіти з метою підвищення зацікавленості студента до навчального процесу |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/6854 |
ISSN: | 2708-311X |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МIТ2020+Одеса-студ.pdf | 901.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.