Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6942
Title: ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ВПРОВАДЖЕННЯ АВТОРСЬКИХ РОЗРОБОК
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Keywords: риторична компетентність
риторична підготовка
експериментальне дослідження
констатувальний
формувальний етап
Issue Date: 25-May-2020
Publisher: Almanahul SWorld. 2020. Вип. 4. С. 193-198.
Citation: 1. Конівіцька Т. Я. Модель формування риторичної компетентності майбутніх психологів у ЗВО. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. Кропивницький : ЛА НАУ. 2019. Вип. 6. С. 75-81. 2. Конівіцька Т. Я. Структура риторичної компетентності психологів. Проблеми освіти : зб. наук. праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К. 2019. Вип. 93. С. 156-169. 3. Корчова О. М. Формування риторичної компетентності майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей: результати педагогічного експерименту. Молодий вчений : наук. журнал. № 9 (36). 2016 р.с. 283-287.; Нищета В. Формуємо риторичні вміння та риторичну компетентність : програма дослідно-експериментального навчання української мови. Українська мова і література в школах України. 2015. № 7-8. С. 66-73. URL: http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3960.; 4. Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах : монографія. Львів : «Край», 2015. 344 с.; 5. Ципіна Д. С. Експериментальне дослідження ефективності педагогічної технології формування риторичної компетентності майбутніх менеджерів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. 2015.Вип. 124. с. 238-240.]. 6. Konivitska T. Methodology of future psychologists’ rhetorical competence formation. The scientific heritage. 2019. No 42, vol. 4. Р. 15–19.
Series/Report no.: №4;
Abstract: В статті висвітлено основні результати експериментального дослідження щодо формування риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки. Обґрунтовано доцільність організації освітнього процесу відповідно до розробленої моделі та ефективність впровадження авторської методики формування риторичної компетентності, яка сприятиме підвищенню риторичної компетентності майбутніх психологів у процесі професійної підготовки та успішній професійній реалізації.
URI: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6942
ISSN: 2663-5720
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
alsw-4-сторінки-1,193-198,275,278.pdfрезультати експериментів3.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.