Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГіптерс, Зінаїда-
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав-
dc.contributor.authorКусій, Мирослава-
dc.date.accessioned2020-09-08T11:57:47Z-
dc.date.available2020-09-08T11:57:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6950-
dc.description.abstractНа основі короткої історичної ретроспективи висвітлено андрагогічні принципи навчання студентів та роль викладача вищої школи у їх застосуванні.uk
dc.publisherPerspectives of world science and education. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2020. Pp. 320-327. URL: http://sciconf.com.ua.uk
dc.subjectандрагогікаuk
dc.subjectандрагогічні принципи навчанняuk
dc.subjectвикладачі вищої школиuk
dc.subjectдоросліuk
dc.subjectстудентиuk
dc.titleАНДРАГОГІЧНІ ПРИНЦИПИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ: ПРОБЛЕМИ ЗАСТОСУВАННЯuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PERSPECTIVES_OF_WORLD_SCIENCE_AND_EDUCAT _1.pdf1.23 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.