Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/6962
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.contributor.authorШевкун, Галина-
dc.date.accessioned2020-09-22T12:43:52Z-
dc.date.available2020-09-22T12:43:52Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2663-9718-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/6962-
dc.description.abstractУ статті, на основі родового поняття «культура», аналізуються сутність і зміст естетичної та художньої культури педагога. Обгрунтовується взаємозв’язок функціональних елементів естетичної та художньої культури, зокрема з погляду їх світоглядного призначення, та виокремлюються певні відмінності між ними. Доводиться, що педагог, який належним чином володіє естетичною і художньою культурою, допомагає своїм вихованцям пізнавати й освоювати навколишній та свій внутрішній світ на засадах краси і гармонії, а також розпізнавати нице, потворне і здійснювати йому протидіюuk
dc.publisherСучасні тенденції розвитку освіти й науки : проблеми та перспективи: зб. наук. праць / [гол.ред. Ю.І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани– Гомель, 2020. Вип. 6. 469 с. С. 13-21uk
dc.subjectкультураuk
dc.subjectестетична культураuk
dc.subjectхудожня культураuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectпедагогuk
dc.titleЕСТЕТИЧНА І ХУДОЖНЯ КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГАuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LNNCPO-Zbirnyk-6 _V.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.