Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7026
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГонтар, Зоряна-
dc.date.accessioned2020-09-25T10:44:09Z-
dc.date.available2020-09-25T10:44:09Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/7026-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні та правові аспекти державного управління національною безпекою у сфері зовнішньої політики. З’ясовано фактори, що обумовлюють найефективнішу дію правового регулювання зовнішньої політики щодо питань національної безпеки. Теоретико-правове висвітлення впливу соціально-політичних факторів на правове регулювання зазначеної сфери дозволяє досягти більш чіткого і правильного розуміння цього процесу. Ефективність правового регулювання зовнішньої політики в процесі забезпечення національної безпеки постає як результат впливу складної системи чинників. Дослідження процесу правового регулювання зовнішньої політики із забезпечення національної безпеки має комплексний і системний підходи. Теоретико-правове висвітлення впливу соціально-політичних факторів на правове регулювання зазначеної сфери дозволяє досягти більш чіткого і правильного розуміння цього процесу. Ефективність правового регулювання зовнішньої політики в процесі забезпечення національної безпеки постає як результат впливу складної системи чинників. Питання запровадження ефективних механізмів державного управління у сфері національної безпеки є стратегічним пріоритетом реалізації внутрішньої та зовнішньої політики для провідних країн світу. Державне управління національною безпекою із забезпечення зовнішньої політики передбачає реалізацію таких завдань: забезпечити державну незалежність, територіальну цілісність, суверенітет України; мінімізувати негативний уплив суміжних держав стосовно територіальних претензій відносно України. Зовнішня політика стосовно забезпечення національної безпеки має виходити не з адаптації держави до існуючих умов, а із цільової моделі розвитку її правової системи до контролю й нагляду за діяльністю органів, які її забезпечують. Нове законодавство України про організацію національної безпеки покликане розв’язати багато конкретних правових проблем, яких накопичилося чимало, від закріплення правових норм забезпечення безпеки до контролю й нагляду за діяльністю органів, які її забезпечують. Визнання необхідності розвитку законодавства та нормативних правових актів, які регулюють відносини у цій сфері, потребує нового праворозуміння, яке набуває прикладної довершеності у правотворчості й правореалізації. Ключові слова: національна безпека, загрози національній безпеці, стратегія національної безпеки, державна політика національної безпеки, система національної безпеки.uk
dc.publisherТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ БЕЗПЕКОЮ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИuk
dc.subjectнаціональна безпека, загрози національній безпеці, стратегія національної безпеки, державна політика національної безпеки, система національної безпеки.uk
dc.titleТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРАВОВІ ЗАСАДИ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЮ БЕЗПЕКОЮ У СФЕРІ ЗОВНІШНЬОЇ ПОЛІТИКИuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
45.pdf222.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.