Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7132
Title: Підготовка до публічного виступу : практичний посібник для студентів-психологів
Authors: Конівіцька, Тетяна Ярославівна
Issue Date: 2019
Publisher: ЛДУ БЖД
Citation: 1. Андерсон К. Успішні виступи на TED. Рецепти найкращих спікерів ; 2-ге вид. Київ : Наш формат. 2017. 256 с. 2. Болотова А. К. Настольная книга практикующего психолога : практ. пособие. 2-е изд., испр. и доп. Москва : Юрайт, 2018. 341 с. 3. Большая энциклопедия психологических тестов. Москва : Изд-во Эксмо, 2006. 416 с. 4. Боровик Л. Формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників: теорія і практика : монографія. Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2018. 292 с. 5. Ворон О. Методологічні аспекти зростанняпрофесійного потенціалу керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Нова педагогічна думка. 2014. № 4 (80). С. 7–10. 6. Вчимося жити разом : курс підготовки вчителів. URL : http://llt.multycourse.com.ua/ua/page/22/103 (дата звернення : 14.03.2019 р.). 7. Гандапас Р. І. Камасутра для оратора. Десять розділів про те, як перетворити публічний виступ на втіху. Дніпро : Моноліт, 2017. 272 с. 8. Гаркуша І. В. Риторична культура мовлення сучасного фахівця-психолога : навч. посіб. Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2019. 143 с. 9. Гаркуша І. В. Тренінг як інтерактивний засіб формування риторичних умінь рекламістів у процесі фахової підготовки. Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. 2015. № 1 (21). С. 103–107. 10. Голуб Н. Б. Ефективні методи і засоби навчання риторики майбутніх учителів. Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету. Серія «Педагогічні науки». Ізмаїл : РВВ ІДГУ, 2008. Вип. 25. С. 31–35. 11. Грицаєнко Л. М. Формування риторичної особистості майбутнього педагога в курсі «Риторика і мистецтво презентації». Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя. 2015. С. 29–32. 12. Дворник М. С. Психологічні мобільні додатки: можливості подолання травми. URL : https://lib.iitta.gov.ua/708583/1/2%20Психологічні_мобільні_додатки.pdf. (дата звернення: 14.11.2018). 13. Дімітрова-Бурлаєнко С. Д. Підготовка студентів технічних університетів до виявлення креативної компетентності у професійній діяльності : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Університет імені Альфреда Нобеля, Дніпро, 2018. 358 с. 14. Залюбівська О. Б. Інтерактивна технологія формування риторичної культури майбутніх викладачіввищої школи. Вісник Вінницького політехнічного інституту. 2018. № 5. С. 105–113. 15. Зархін М. Львів – глобальне місто. URL : https://zbruc.eu/node/86498?fbclid=IwAR2i5N4qDv5PxuVyCitg29akx9_LdsbQT1nP_STsuAeYBMaWXVOmU4-APio (дата звернення: 15.01.2019). 16. Знаменская С. В. Педагогические условия формирования коммуникативной культуры студентов в процессе профессиональной подготовки в вузе : дисс. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Ставроп. гос. ун-т. Ставрополь, 2004. 210 с. 17. Карп’юк О. Д. Європейське Мовне портфоліо : метод. посібник. Тернопіль : Лібра Терра, 2008. 112 с. 18. Керик О. Використання тренінгових технологій у професійній підготовці фахівців соціальної сфери. Молодь і ринок. № 2 (121). 2015. С. 136–140. 19. Космеда Т. Риторика українців: порушення норми як мовна гра. Studia Ukrainica Posnaniensia. 2013. № 1. С. 81–90. 20. Куньч З., Вознюк Г. Удосконалення навичок культури мовлення на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) та риторики. Український смисл. 2016, С. 47–56. 21. Кушнір Р. Щоденники успіху. URL : https://books.spe.org.ua/product/diary-velykyi-orator/ 22. Кушнір Р. О. Великий оратор, або як говорити так, щоб Вам аплодувати стоячи. Дрогобич : Коло, 2013. 258 с. 23. Литвин А. В. Інформатизація професійно-технічних навчальних закладів будівельного профілю : монографія. Львів : Компанія «Манускрипт», 2011. 498 с. 24. Мамчур Л. Формування мовно-риторичної компетентності майбутнього вчителя-словесника. Проблеми підготовки сучасного вчителя : зб. наук. пр. Уманського державного педаг. ун-ту імені Павла Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. Вип. 8., Ч. 2. С. 182–186. 25. Методичний навігатор URL : https://sites.google.com/a/lyceum2.cv.ua/metodicnij-navigator/metodicni-materiali/storitelling 26. Місяць Н. Психологічна природа мовленнєвого маніпулювання. URL : https://www.pulib.sk/web/kniznica/elpub/dokument/Bernatova9/subor/Misiats.pdf. (дата звернення: 01.05.2019). 27. Нищета В. Проектний підхід у загальноосвітній риторичній освіті. Вісник Львівського університету. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2010. Вип. 50. С. 281–287 28. Нігаметзянова К. Р. Використання методу ситуативного моделювання на заняттях з іноземної мови професійного спілкування. Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. Харків, 2018. Вип. 59. С. 67-75. 29. Новак О. М. Імпровізація у публічних виступах URL :. https://kumlk.kpi.ua/node/1814 (дата звернення: 01.05.2019). 30. Онуфрієнко Г. С. Мовна комунікація в умовах сучасної освітньої парадигми. URL : http://bo0k.net/index.php?p=achapter&bid=17853&chapter=1 (дата звернення: 25.07.2018). 31. Організація та проведення занять за методом аналізу конкретних навчальних ситуацій (case-study) : метод. рек. / [уклад. : М. М. Білинська, В. М. Сороко, О. С. Бурба ; наук. ред. Ю. В. Ковбасюка]. Київ : НАДУ, 2015. 64 с. 32. Переломова О. С. Риторика і комунікативні девіації. Риторика: теоретичні та практичні аспекти комунікації : монографія / відп. ред. В. М. Вандишев. Суми : СумДУ, 2015. С. 21–26. 33. Посібник для фахівців з навчання дорослих / ред. Т. Урдзе (Toms Urdze) ; DVV. International в Україні. Київ : ТОВ «Контекст Україна», 2016. 84 с. 34. Практикум з риторики : методичні вказівки до виконання вправ та завдань з дисципліни «Основи риторики» для студентів спеціальності 7.050201 та магістрів усіх спеціальностей. /Уклад. О.Б. Залюбівська. Вінниця: ВНТУ, 2007. 71 с. 35. Радзімовська О.В. Психологічний тренінг з розвитку професійної ідентичності як засіб професійно – творчого становлення педагога. 2010. 36. Риторичний практикум : навч. посібник / З. Й. Куньч, Г. П. Городиловська, Я. Б. Турчин, О. Г. Литвин, Л. В. Харчук, Н. І. Голубінка Т. Я Конівіцька, І. Б. Ментинська. Львів : Вид-во Львівської політехніки, 2018. 199 с. 37. Рогов Е. И. Настольная книга практического психолога : учеб. пособие : в 2 кн. : Кн. 2: Работа психолога со взрослыми. Коррекционные приемы и упражнения. 4-е изд. Москва : Юрайт, 2012. 480 с. 38. Роум Д. Говори та показуй. Мистецтво створювати надзвичайні презентації. Харків : Віват, 2017. 272 с. 39. Руденко Л. А., Матійків І. М. Основи психології професійного спілкування (для ПТНЗ сфери обслуговування) : навчально-методичний посібник. Львів, 2008. 120 с. 40. Руденко Л. А. Формування комунікативної культури майбутніх фахівців сфери обслуговування у професійно-технічних навчальних закладах : монографія. Львів : «Край», 2015. 344 с. 41. Руденко Ю. Використання методу «кейс-стаді» в розвитку увиразнення мовлення майбутніх вихователів. URL : http://dspace.pdpu.edu.ua/bitstream/123456789/2294/1/Vykorystannya%20metodu%20„kejs-stadi”%20v%20rozvytku%20uvyraznennya%20movlennya%20majbutnix%20vyxovateliv.pdf. (дата звернення: 26.05.2019). 42. Середа Н. В. Основи риторики для бізнес-лідерів: ефективний публічний виступ : навч. посібн. Київ : ДП «НВЦ «Пріоритети», 2016. 40 с. 43. Симакова Е. С. Риторическая компетенция в профессиональной подготовке педагога. Вестник Рязанского государственного университета им. С. А. Есенина. 2007. № 17. С. 40–50. 44. Сисоєва С. О. Інтерактивні технології навчання дорослих : навч.-метод. посіб. Київ : ВД «ЕКМО», 2011. 324 с. 45. Словник термінів і понять з риторики / Макович Х. Я., Вербицька Л. О., Капітан Н. О. Львів, 2016. 140 с. 46. Степура А. WOW-виступ по-українськи. Ноу-хау сучасного оратора. Дніпро : Моноліт, 2018. 304 с. 47. Степура А. Структура публічного виступу. Майстерня лева. URL : https://masterlev.com.ua/struktura-publichnogo-vistupu/ 48. Титаренко М. Комунікація від нуля. Есеї для Мані. Львів : Вид-во Старого Лева, 2019. 232 с. 49. Ткаченко Л. П. Реалізація інноваційних педагогічних технологій у процесі вивчення курсу риторики. Педагогіка та психологія. 2016. Вип. 53. С. 92–102. 50. Ткачук Т. Л. Тренінг як засіб оптимізації взаємодії між студентами. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2015. Вип. 4. С. 101–104. 51. Томан І. Мистецтво говорити ; пер. з чес. Киів : Полівидав України, 1986. 223 с. 52. Туриніна О. Л. Психологія творчості : навч. посіб. Київ. : МАУП, 2007. 160 c 53. Федорчук В. М. Тренінг особистісного зростання : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2014. 250 с. 54. Феррацці К. Ніколи не їжте наодинці та інші секрети успіху завдяки широкому колу знайомств. Харків. 2018. 350 с. 55. Фетискин Н. П., Козлов В. В., Мануйлов Г. М. Социально-психологическая диагностика развития личности и малых групп. Москва : Изд-во Ин-та психотерапии, 2002. 490 с. 56. Холод Ю. Л. Психологічна допомога шкільного практичного психолога учасникам навчально-виховного процесу при посттравматичних стресових розладах та психологічній травмі. Психологічні засади забезпечення службової діяльності працівників правоохоронних органів : матеріали круглого столу, м. Кривий Ріг, 10 лютого 2017 р. Кривий Ріг, 2017. С. 232–235. 57. Янц Н. Риторична компетентність як складова професійної компетентності соціального педагога. Гуманітарний Вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» : зб. наук. пр. Переяслав-Хмельницький, 2014. Вип. 33. С. 174–183. 58. Gallo C. The storyteller’s secret. Pan Books. 2018. 288 р. 59. Jutkowitz A. The Strategic Storyteller: Content Marketing in the Age of the Educated Consumer. Wiley. 2017. 176 р. 60. Kuhnke E. Body Language: Learn how to read others and communicate with confidence. Capston : John Wiley & Sons Limited. 2016. 208 p. 61. TED ideas worth spreading. URL: https://www.ted.com/ (дата звернення: 07.05.2019). 62. Ted-Ed Clubs. URL: https://ed.ted.com/ (дата звернення: 07.05.2019).
Abstract: У практичному посібнику подано основні теоретичні положення та методику підготовки до публічного виступу майбутніх психологів у закладах вищої освіти, яка спрямована на розвиток ораторської майстерності з урахуванням завдань професійної діяльності. Методика охоплює комплекс тренінгів, які поєднують елементи колективного, кооперативного та професійно ситуативного навчання та відповідні сучасні інтерактивні методи розвитку навичок публічного виступу відповідно до теми і мети заняття. Посібник рекомендовано для викладачів риторикознавчих дисциплін закладів вищої освіти, студентів-психологів, аспірантів, практичних психологів тощо.
URI: http://dspace.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7132
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Практичний посібник_вересень_ALL.pdf19.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.