Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2020-12-04T13:57:41Z-
dc.date.available2020-12-04T13:57:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛитвин А. В. Формування ціннісного ставлення до професії у студентів технічних коледжів. Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка (електронне видання). 2019. Вип. 4. URL: http://77.222.145.174/index.php/pedvisnyk/ article/view/246uk
dc.identifier.issn2617-5991-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7269-
dc.description.abstractНа початку ХХІ ст. суттєво зростають вимоги до системи освіти, посилюється увага до проблеми формування компетентностей, розвитку особистісних якостей і ціннісних орієнтацій випускників закладів освіти, зокрема технічних коледжів. Ціннісне ставлення – загальнонаукове поняття, яке має важливе гносеологічне значення для психології та педагогіки, відображає особисту значущість явищ навколишнього світу, речей, сфер різної діяльності, соціуму. Психологопедагогічний аналіз природи ціннісного ставлення до професійної діяльності дає підстави стверджувати, що це цілісне утворення в структурі особистості, сутність якого полягає в усвідомленні фахівцем соціальної значущості та важливості своєї професії; виробленні стійких професійних інтересів до праці в обраній галузі; прийнятті норм і цінностей професійного середовища; здатності до самоаналізу, самооцінювання та самоконтролю; прагненні до творчої професійної діяльності та самовдосконалення в цій сфері; відчутті любові до неї, почутті гордості своєю професією, глибокої поваги до інших фахівців та їхньої праці. Структуру ціннісного ставлення становлять три взаємопов’язані компоненти – когнітивний, емоційний і діяльно-практичний. Цінності класифікують на матеріальні та духовні, термінальні та інструментальні, вітальні та соціальні. Весь комплекс цінностей накладає відбиток на професійну діяльність; їх треба виробити, сформувавши і розвинувши у студентів відповідні якості. Провідними критеріями сформованості ціннісного ставлення є спрямованість особистості, стійкість і результативність її соціальної активності та професійної діяльності. Формування ціннісного ставлення до професії у студентів технічних коледжів – складне і системне завдання, яка визначає процес і результат становлення наполегливої, старанної, працьовитої, відданої своїй справі особистості як суб’єкта професійної діяльності за допомогою накопичення ціннісно-смислового досвіду вирішення навчально-професійних завдань на основі вироблених ціннісних орієнтацій і сформованої професійної позиції. Реалізація цього завдання потребує застосування певних напрямів діяльності викладачів, відповідних методик і технологій, а також одночасного забезпечення низки психологопедагогічних, організаційно-педагогічних і соціально-педагогічних умов.uk
dc.publisherНАДПСУuk
dc.relation.ispartofseries4;-
dc.subjectПрофесійна освітаuk
dc.subjectціннісне ставлення до професіїuk
dc.subjectстуденти технічних коледжівuk
dc.subjectмайбутні фахівціuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectпрофесійні цінностіuk
dc.titleФормування ціннісного ставлення до професії у студентів технічних коледжів.uk
dc.title.alternativeВісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогіка (електронне видання).uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_Вісник_НАДПСУ_2019_4.pdf675.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.