Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-12-04T16:53:06Z-
dc.date.available2020-12-04T16:53:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7273-
dc.description.abstractОбґрунтовано світоглядний аспект професійної діяльності практичних пси- хологів, урахування якого в їхній підготовці передбачає спрямування освітнього процесу на усвідомлення його суб’єктами соціальних і професійних особистісно значущих цінностей, їх осмислену інтеріоризацію і створення власної світогля- дної системи як підґрунтя для подальшого самовдосконалення. Світогляд опи- рається на фонові знання особистості, накопичення яких майбутніми практи- чними психологами під час навчання безпосередньо впливає на становлення їх- ньої особистості через створення й утвердження системи цінностей, профе- сійної позиції, розвиток здатності до саморегуляції й самоконтролю.uk
dc.relation.ispartofseriesТеорія контрольності та актуальні проблеми сучасної психології: матеріали наукових читань, присвячених 115-й річниці від дня народження Ярослава Івановича Цурковського – відомого українського вченого-психолога, громадського діяча (20 лютого 2020 р., м. Львів).-
dc.subjectПрофесійна освітаuk
dc.subjectпрактичні психологиuk
dc.subjectпрофесійна взаємодіяuk
dc.subjectфонові знання особистостіuk
dc.titleРоль фонових знань у професійній діяльності практичних психологівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tez_Руденко_Л_Цюрков_2020.pdf305.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.