Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7896
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХаришин, Дем'ян Васильович-
dc.contributor.authorКовалишин, Василь Васильович-
dc.contributor.authorХлевной, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorІвануса, Андрій Іванович-
dc.date.accessioned2021-02-09T12:48:09Z-
dc.date.available2021-02-09T12:48:09Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7896-
dc.description.abstractсті дітей до дій під час пожежі приділяється недостатньо уваги. Відпрацювання тренувальних евакуацій з учнями в закладах освіти відбуваються досить рідко. Вдома ж батьки подібних тренувань не проводять взагалі. Станом на початок 2020 року середньостатистична українська дитина віком 4-10 років відвідує ігрові розважальні центри близько 1,8 раза на рік. Ця інформація наштовхує на думку, що намагання підготувати дітей до дій в умовах пожежі не слід зводити до банального щорічного повторення одних і тих же правил. Метою статті є розробка концепції тематичної квест-кімнати, використання якої дало б змогу з одного боку підвищувати готовність гравців до дій в умовах пожежі, а з іншого – накопичувати експериментальні дані для подальшого дослідження поведінки дітей різного віку в умовах пожежі. У роботі наведено результати тестових занять із учнями шкіл, за результатами яких було запропоновано оп- тимальні об’ємно планувальні рішення тематичної навчальної квест-кімнати, а також обґрунтовано кількість і склад технічного устаткування, необхідного для ефективного її функціонування. Наведено принципову схему конфігура- ції системи управління квест-кімнатою, яка дає змогу централізованого керування усіма ігровими процесами та пристроями з центрального комп’ютера. Наведено приклади ігрових завдань та можливі варіанти сценаріїв. Висновок. Виконання ігрових завдань сприяє формуванню психологічної готовності учасників до дій в умовах пожежі а також дає змогу закріпити теоретичні знання правил пожежної безпеки та відпрацювати низку практичних навичок. Спостереження за гравцями відкриває перспективи отримання експериментальниen_US
dc.description.sponsorshipВ.В. Ковалишин, О.В. Хлевной, Д.В. Харшиин, А.І. Іванусаen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherЗбірник наукових праць "Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності"en_US
dc.subjectквест-кімната, ігрові сценарії, діти, правила поведінки під час пожежі, централізована си- стема управління.en_US
dc.titleКОНЦЕПЦІЯ ТЕМАТИЧНОЇ КВЕСТ-КІМНАТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ДІЙ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (2).pdf523.6 kBAdobe PDFView/Open
document.pdf357.42 kBAdobe PDFView/Open
document (1).pdf362.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.