Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7896
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Харишин, Дем'ян Васильович | - |
dc.contributor.author | Ковалишин, Василь Васильович | - |
dc.contributor.author | Хлевной, Олександр Вікторович | - |
dc.contributor.author | Івануса, Андрій Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-09T12:48:09Z | - |
dc.date.available | 2021-02-09T12:48:09Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7896 | - |
dc.description.abstract | сті дітей до дій під час пожежі приділяється недостатньо уваги. Відпрацювання тренувальних евакуацій з учнями в закладах освіти відбуваються досить рідко. Вдома ж батьки подібних тренувань не проводять взагалі. Станом на початок 2020 року середньостатистична українська дитина віком 4-10 років відвідує ігрові розважальні центри близько 1,8 раза на рік. Ця інформація наштовхує на думку, що намагання підготувати дітей до дій в умовах пожежі не слід зводити до банального щорічного повторення одних і тих же правил. Метою статті є розробка концепції тематичної квест-кімнати, використання якої дало б змогу з одного боку підвищувати готовність гравців до дій в умовах пожежі, а з іншого – накопичувати експериментальні дані для подальшого дослідження поведінки дітей різного віку в умовах пожежі. У роботі наведено результати тестових занять із учнями шкіл, за результатами яких було запропоновано оп- тимальні об’ємно планувальні рішення тематичної навчальної квест-кімнати, а також обґрунтовано кількість і склад технічного устаткування, необхідного для ефективного її функціонування. Наведено принципову схему конфігура- ції системи управління квест-кімнатою, яка дає змогу централізованого керування усіма ігровими процесами та пристроями з центрального комп’ютера. Наведено приклади ігрових завдань та можливі варіанти сценаріїв. Висновок. Виконання ігрових завдань сприяє формуванню психологічної готовності учасників до дій в умовах пожежі а також дає змогу закріпити теоретичні знання правил пожежної безпеки та відпрацювати низку практичних навичок. Спостереження за гравцями відкриває перспективи отримання експериментальни | en_US |
dc.description.sponsorship | В.В. Ковалишин, О.В. Хлевной, Д.В. Харшиин, А.І. Івануса | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Збірник наукових праць "Вісник Львівського державного університету безпеки життєдіяльності" | en_US |
dc.subject | квест-кімната, ігрові сценарії, діти, правила поведінки під час пожежі, централізована си- стема управління. | en_US |
dc.title | КОНЦЕПЦІЯ ТЕМАТИЧНОЇ КВЕСТ-КІМНАТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ДІЙ ПІД ЧАС ПОЖЕЖІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document (2).pdf | 523.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
document.pdf | 357.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
document (1).pdf | 362.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.