Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/7971
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.date.accessioned2021-03-16T10:00:37Z-
dc.date.available2021-03-16T10:00:37Z-
dc.date.issued2020-12-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/7971-
dc.description.abstractпроаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харазматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає в якості фундаментальної потреби особистості. Обґрунтування цієї ідеї започаткував німецький філософ Ф. Шлейермахер. Вчений накреслив «герменевтичне коло», у якому постійно перебуває людина. Це коло не є сталою величиною, воно має тенденцію до змін, наповнення культурними смислами особистості. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу «Педагогічна герменевтика», визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагогаen_US
dc.publisherЛідер. Еліта.Суспільство. № 1 (2020)en_US
dc.subjectхаризмаen_US
dc.subjectгерменевтикаen_US
dc.subjectлідерen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.titleГЕРМЕНЕВТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХАРАЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА-ПЕДАГОГАen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_2021.pdf532.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.