DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T11:10:03Z | - |
dc.date.available | 2021-04-29T11:10:03Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Литвин А. В., Руденко Л. А. Удосконалення підготовки психологів у закладах вищої освіти. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. Вип. 9. С. 63–74. | en_US |
dc.identifier.issn | 2522-1477 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8230 | - |
dc.description.abstract | Зростання попиту на практичних психологів зумовило помітні якісні та кількісні зміни у психологічній освіті. Професійна підготовка психологів розглядається як цілеспрямований процес формування у студентів передусім здатності до майбутньої фахової діяльності та внутрішньої готовності, важливим аспектом яких є досягнення належного рівня професійної компетентності, а також становлення їхньої професійної позиції та професійної культури для забезпечення конкурентоспроможності на ринку психологічних послуг.
Досліджено сутність проблеми підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти в сучасних умовах і з’ясовані її основні аспекти. Виконано огляд літературних джерел із цієї проблеми, висвітлені особливості її вирішення у розвинених країнах. Обґрунтовано, що для успішного вирішення освітніх завдань організація процесу професійної підготовки психологів у ЗВО має будуватися з урахуванням: діяльнісного підходу до опанування фахом, що дає змогу оптимально структурувати навчання на основі єдності психологічної теорії та практики і забезпечує надійне підґрунтя всіх видів роботи психолога; соціально-психологічного вивчення людини, відповідно до якого відбувається осягнення основ зростання та розвитку її особистості протягом усього періоду життєдіяльності; усвідомлення студентами соціальної значущості та невпинного підвищення затребуваності їхньої подальшої професійної діяльності; обов’язкового урахування в освітньому процесі ЗВО завдання особистісного зростання майбутніх фахівців-психологів; положень системного підходу щодо пізнання психічної реальності, який сприяє адекватній постановці проблем і навчальних завдань, орієнтує освітній процес на розкриття цілісного образу людини та її особистісного потенціалу. Таким чином, професійна підготовка студентів за освітніми програмами «Психологія» має полягати не лише у формуванні компонентів компетентності, а й теоретико-методологічного мислення та внутрішньої готовності, спрямованих на вдосконалення й активний саморозвиток особистості психолога у професійній діяльності. | en_US |
dc.publisher | ЛА НАУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр., Вип. 9; | - |
dc.subject | психолог | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | психологічна освіта | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | проблема підготовки психологів | en_US |
dc.title | Удосконалення підготовки психологів у закладах вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: |
|