Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorV o i t o v y c h, T .-
dc.contributor.authorK o v a l y s h y n, V .-
dc.contributor.authorN o v i t s k y i, Y .-
dc.contributor.authorV o y t o v y c h, D .-
dc.contributor.authorP a s t u k h o v, P .-
dc.contributor.authorF i r m a n, V .-
dc.date.accessioned2021-05-06T09:24:59Z-
dc.date.available2021-05-06T09:24:59Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn1729-3774-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8252-
dc.description.abstractОдним з найбiльш безпечних способiв гасiн- ня пожеж в резервуарах з нафтою i нафто- продуктами є “пiдшарове” гасiння. Для цього способу використовують пiнний концентрат з фторованими стабiлiзаторами, водний роз- чин якого здатен самовiльно розтiкатись i покривати поверхню нафти i нафтопродук- тiв тонкою плiвкою. У роботi представлено математичну модель руху затопленого невiль- ного пiнного струменя в середовищi моторного палива, яка адекватно описує реальнi фiзич- нi процеси, що вiдбуваються при “пiдшаро- вому” гасiннi пожеж у вертикальних стале- вих резервуарах. Визначено параметри руху затоплених струменiв пiни низької крат- ностi в резервуарi з моторним паливом, якi будуть оптимальними для транспортуван- ня пiни через товщу палива на його поверх- ню. Визначено, що рух затопленого пiнного струменя характеризується значним згасан- ням (вiд 36 до 1,5 м/с) початкової швидкостi iз подальшим її зростанням завдяки дiї сили Архiмеда. Високi значення початкової швид- костi струменя призводять до руйнування пiни i вiдповiдно гiршого гасiння пожежi. Зменшення початкової швидкостi пiнного струменя при заданiй iнтенсивностi подачi слiд здiйснювати шляхом збiльшення вiдповiдної кiлькостi пiн- них струменiв iз початковою швидкiстю в дiа- пазонi вiд 2 до 3 м/с. Пiннi струменi слiд розмi- щувати по колу радiуса, при якому зберiгався б їх взаємний вплив, а швидкiсть збiрного пiнного струменя не перевищувала б рекомендованих для конкретного пiноутворювача максималь- них значень (3–5 м/с). Це призводить до покра- щення стiйкостi руху збiрного струменя, змен- шення руйнування пiни в процесi її перемiщення та недопущення виносу палива на поверхню горiння. Зробленi вiд реалiзацiї математичної моделi рiшення повнiстю узгодились з резуль- татами, отриманими пiд час експерименталь- них дослiджень з гасiння макетної пожежi класу В на спроектованiй установцi, яка є зменшеним варiантом резервуара “РВС-5000”en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherEastern-European Journal of Enterprise Technologiesen_US
dc.relation.ispartofseries3/10 (105);-
dc.subjectнафтопродукти, пожежi в резервуарах, “пiдшарове” гасiння, пiноутво- рювачen_US
dc.titleINFLUENCE OF FLOODED FOAM JETS’ MOTION PARAMETERS ON SUBSURFACE EXTINGUISHING OF FIRES IN TANKS WITH PETROLEUM PRODUCTSen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2020
2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Influence of flooded.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.