Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8303
Title: | МЕТОДОЛОГІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ЇЇ РОЗВИТКУ: КОНТЕКСТИ ФІЛОСОФСЬКОГО СТРУКТУРАЛІЗМУ |
Other Titles: | METODOLOHIIA DOSLIDZHENNIA PROBLEM PROFESIINOI OSVITY NA SUCHASNOMU ETAPI YII ROZVYTKU: KONTEKSTY FILOSOFSKOHO STRUKTURALIZMU |
Authors: | Васянович, Григорій Петрович Логвиненко, Вікторія Михайлівна |
Keywords: | професійна освіта методологія суб’єкт та об’єкт дослідження принципи дослідження розвиток структуралізм |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Професійне навчання на виробництві: Зб.наук.праць. Ізмаїл : Вид-во Дунайський інститут НУ «Одеська морська академія», 2020. С 59-72 |
Abstract: | У статті аналізується роль і місце філософського структуралізму щодо дослідження проблем професійної освіти України на сучасному етапі її розвитку. Доводиться, що в системі професійної освіти існує ціла низка суперечностей об’єктивного і суб’єктивного характеру, які потребують невідкладного розв’язання. Одним із перспективних шляхів з’ясування існуючих суперечностей є наукове їх дослідження і формулювання конкретних пропозицій з метою удосконалення системи професійної освіти. Доводиться, що виникнення структуралізму пов’язано з переходом гуманітарних наук від описово-емпіричного до абстрактно-теоретичного рівня дослідження. Засадами такого переходу стали використання структурного методу, моделювання, а також елементів формалізації і математизації. Важливим аспектом пропонованого дослідження є виявлення основних процедур структурного методу та можливості його використання у процесі дослідження проблем, пов’язаних із розвитком професійної освіти. |
URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8303 |
Appears in Collections: | 2020 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович Г. Логвиненко В.pdf | 389.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.