Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8435
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-06-14T17:36:50Z-
dc.date.available2021-06-14T17:36:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А. Формування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинах. Вісник університету імені Альфреда Нобеля. Серія: Педагогіка і психологія. 2021. № 1(21). С. 40–48.en_US
dc.identifier.issn2522-4115 (print)-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8435-
dc.description.abstractСуспільно-політичні перетворення в Україні зумовлюють суттєві зміни в характері службово- бойової діяльності підрозділів, частин, аварійно-рятувальних та пошуково-рятувальних формувань Державної служби України з надзвичайних ситуацій, а отже, процес підготовки фахівців, здатних за- хистити і гарантувати безпеку життєдіяльності кожного громадянина, суспільства і держави потребує модернізації. Якість виконання відповідних завдань значною мірою залежить від рівня професійної компетентності та психологічної готовності фахівців Державної служби України з надзвичайних ситу- ацій до діяльності в умовах небезпеки і ризику. Розглянуто сутність психологічної готовності майбутніх фахівців цивільного захисту до діяльнос- ті в ризиконебезпечних обставинах у контексті специфіки їхньої професійної діяльності. Її успішне ви- конання вимагає від фахівців не лише сформованості специфічних професійних знань, умінь, нави- чок і здатності їх швидко та точно застосовувати (компетентність), а й постійної зібраності, мобілізо- ваності, пильності, граничної концентрації уваги, оперативності мислення та реагування на перебіг подій, водночас упевненості в правильності прийнятих рішень, успіху власних дій (професійно важ- ливі якості), а також стану емоційно-вольової стійкості та актуалізації свого інтелектуального й осо- бистісного потенціалу під час прийняття рішень і безпосередньої діяльності в екстремальних ситуа- ціях, що відображає зв’язок з різними аспектами особистісної регуляції, в тому числі раціональністю (психологічна готовність). Обґрунтовано необхідність та доцільність упровадження в освітній процес закладів вищої осві- ти Державної служби України з надзвичайних ситуацій педагогічної системи формування готовності курсантів до професійної діяльності, спрямованої на забезпечення їхньої оптимальної підготовленос- ті до роботи в ризиконебезпечних (екстремальних) обставинах.en_US
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологія;1(21)-
dc.subjectзаклад вищої освіти ДСНС Україниen_US
dc.subjectфахівці цивільного захистуen_US
dc.subjectпсихологічна готовністьen_US
dc.subjectдіяльність у ризиконебезпечних обставинахen_US
dc.subjectпедагогічна система формування го- товності курсантів до професійної діяльностіen_US
dc.titleФормування психологічної готовності курсантів ЗВО ДСНС до діяльності в ризиконебезпечних обставинахen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Вісник_ун_Нобеля_21_Литвин_АВ_Руденко_ЛА.pdf826.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.