Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8863
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.date.accessioned2021-11-14T18:41:00Z-
dc.date.available2021-11-14T18:41:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2078-7782-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8863-
dc.description.abstractпроаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харизматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько-педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає як фундаментальна потреба особистості. Обґрунтовано цю ідею вперше німецьким філософом Ф. Шлейермахером, який накреслив “герменевтичне коло”, у якому постійно перебуває людина. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу “Педагогічна герменевтика”, визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагога.en_US
dc.publisherТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ СИСТЕМАМИ: філософія, психологія, педагогіка, соціологіяen_US
dc.relation.ispartofseries3‘2021;С. 17-26-
dc.subjectхаризмаen_US
dc.subjectгерменевтикаen_US
dc.subjectлідерen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.subjectформуванняen_US
dc.subjectпедагогічна герменевтикаen_US
dc.subjectрозумінняen_US
dc.titleГЕРМЕНЕВТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХАРАЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА-ПЕДАГОГАen_US
dc.title.alternativeHERMENEUTICAL AND CULTURAL PRINCIPLES OF FORMATION OF A CHARISMATIC TEACHER- LEADERen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович Г._2021.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.