Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8863
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-14T18:41:00Z | - |
dc.date.available | 2021-11-14T18:41:00Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2078-7782 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8863 | - |
dc.description.abstract | проаналізовано сутність і зміст ключових понять, які у дослідженні виконують значну методологічну роль та обґрунтовано необхідність застосування герменевтико-культурологічних засад у процесі формування майбутнього харизматичного лідера-педагога. Доведено, що головною ідеєю філософсько-педагогічної теорії герменевтики є ідея розуміння, яка виступає як фундаментальна потреба особистості. Обґрунтовано цю ідею вперше німецьким філософом Ф. Шлейермахером, який накреслив “герменевтичне коло”, у якому постійно перебуває людина. За результатами аналізу внеску провідних представників філософської теорії герменевтики, доведено необхідність подальшої розробки курсу “Педагогічна герменевтика”, визначено провідні напрями формування майбутнього харазматичного лідера-педагога. | en_US |
dc.publisher | ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНИМИ СИСТЕМАМИ: філософія, психологія, педагогіка, соціологія | en_US |
dc.relation.ispartofseries | 3‘2021;С. 17-26 | - |
dc.subject | харизма | en_US |
dc.subject | герменевтика | en_US |
dc.subject | лідер | en_US |
dc.subject | педагог | en_US |
dc.subject | формування | en_US |
dc.subject | педагогічна герменевтика | en_US |
dc.subject | розуміння | en_US |
dc.title | ГЕРМЕНЕВТИКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ХАРАЗМАТИЧНОГО ЛІДЕРА-ПЕДАГОГА | en_US |
dc.title.alternative | HERMENEUTICAL AND CULTURAL PRINCIPLES OF FORMATION OF A CHARISMATIC TEACHER- LEADER | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович Г._2021.pdf | 1.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.