Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/8897
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав Стефанович-
dc.contributor.authorКусій, Мирослава Ігорівна-
dc.date.accessioned2021-11-16T12:23:59Z-
dc.date.available2021-11-16T12:23:59Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКоваль М. С., Кусій М. І. «Формування інтелектуальної культури студентів – майбутніх офіцерів служби порятунку в процесі вивчення математичних дисциплін». Збірник наукових праць Мукачівського державного університету, серія «Педагогіка та психологія» Випуск 2(10)’ 2019, ст. 80-84.en_US
dc.identifier.issn2413-3329-
dc.identifier.issn2520-6788-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/8897-
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема формування інтелектуальної культури студентів – майбутніх офіцерів служби порятунку в процесі вивчення математичних дисциплін. Виявлено значущість інтелектуальної культури у їх професійній підготовці та роль математичних дисциплін у формуванні інтелектуальної культури, висвітлено особливості математики як науки та навчального предмета. Доведено, що специфіка загальної математичної підготовки майбутніх офіцерів служби порятунку зумовлює потребу виявлення її особливостей в аспекті формування інтелектуальної культури студентів та курсантів. Обґрунтовано принципи формування інтелектуальної культури майбутніх офіцерів служби порятунку засобами вивчення математичних дисциплін.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherВидавництво МДУ, 2019en_US
dc.subjectінтелектуальна культура студента, принципи формування, майбутні офіцери служби порятунку, математичні дисципліниen_US
dc.titleФормування інтелектуальної культури студентів – майбутніх офіцерів служби порятунку в процесі вивчення математичних дисциплінen_US
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Коваль М_Кусій М_2019.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.