Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9105
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-11-24T17:07:21Z-
dc.date.available2021-11-24T17:07:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин А. В., Руденко Л. А. Удосконалення підготовки психологів у закладах вищої освіти. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький : ЛА НАУ, 2021. Вип. 9. С. 63–74.en_US
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9105-
dc.description.abstractЗростання попиту на практичних психологів зумовило помітні якісні та кількісні зміни у психологічній освіті. Професійна підготовка психологів розглядається як цілеспрямований процес формування у студентів передусім здатності до майбутньої фахової діяльності та внутрішньої готовності, важливим аспектом яких є досягнення належного рівня професійної компетентності, а також становлення їхньої професійної позиції та професійної культури для забезпечення конкурентоспроможності на ринку психологічних послуг. Досліджено сутність проблеми підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти в сучасних умовах і з’ясовані її основні аспекти. Виконано огляд літературних джерел із цієї проблеми, висвітлені особливості її вирішення у розвинених країнах. Обґрунтовано, що для успішного вирішення освітніх завдань організація процесу професійної підготовки психологів у ЗВО має будуватися з урахуванням: діяльнісного підходу до опанування фахом, що дає змогу оптимально структурувати навчання на основі єдності психологічної теорії та практики і забезпечує надійне підґрунтя всіх видів роботи психолога; соціально-психологічного вивчення людини, відповідно до якого відбувається осягнення основ зростання та розвитку її особистості протягом усього періоду життєдіяльності; усвідомлення студентами соціальної значущості та невпинного підвищення затребуваності їхньої подальшої професійної діяльності; обов’язкового урахування в освітньому процесі ЗВО завдання особистісного зростання майбутніх фахівців-психологів; положень системного підходу щодо пізнання психічної реальності, який сприяє адекватній постановці проблем і навчальних завдань, орієнтує освітній процес на розкриття цілісного образу людини та її особистісного потенціалу. Таким чином, професійна підготовка студентів за освітніми програмами «Психологія» має полягати не лише у формуванні компонентів компетентності, а й теоретико-методологічного мислення та внутрішньої готовності, спрямованих на вдосконалення й активний саморозвиток особистості психолога у професійній діяльності.en_US
dc.publisherЛА НАУen_US
dc.relation.ispartofseries9;-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectпсихологen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectпсихологічна освітаen_US
dc.subjectпроблема підготовки психологівen_US
dc.titleУдосконалення підготовки психологів у закладах вищої освітиen_US
dc.title.alternativeImprovement of psychologists’ training at higher schoolsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Литвин_А_Руденко_Л_ЛА_21_9.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.