Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9106| Title: | Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх психологів | 
| Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Руденко, Лариса Анатоліївна | 
| Keywords: | професійна освіта психолог підготовки психологів заклади вищої освіти | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Citation: | Литвин А., Руденко Л. Напрями модернізації професійної підготовки майбутніх психологів. Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць / [гол. ред. Ю. І. Колісник-Гуменюк]. Київ–Львів–Бережани–Гомель, 2021. Вип. 8. С. 18–23. | 
| Series/Report no.: | Сучасні тенденції розвитку освіти й науки: проблеми та перспективи : зб. наук. праць;8 | 
| Abstract: | Професійна підготовка психологів розглядається як цілеспрямований процес формування у студентів здатності до майбутньої фахової діяльності та внутрішньої готовності, важливим аспектом яких є досягнення належного рівня професійної компетентності, а також становлення їхньої професійної позиції та професійної культури для забезпечення конкурентоспроможності на ринку психологічних послуг. Обґрунтовано, що для успішного вирішення освітніх завдань організація процесу професійної підготовки психологів у ЗВО має будуватися з урахуванням: діяльнісного підходу до опанування фахом; соціально-психологічного вивчення людини; усвідомлення студентами соціальної значущості їхньої подальшої професійної діяльності; обов’язкового урахування в освітньому процесі ЗВО завдання особистісного зростання майбутніх фахівців-психологів; положень системного підходу щодо пізнання психічної реальності, який сприяє адекватній постановці проблем і навчальних завдань. | 
| URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9106 | 
| ISSN: | 2663-9718 | 
| Appears in Collections: | 2021 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Ст_Литвин_А_Руденко_Л_Сучасні_тенденції_2021_8.pdf | 1.4 MB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
