Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9112
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.date.accessioned2021-11-24T19:06:38Z-
dc.date.available2021-11-24T19:06:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин А. В. Особливості неперервної професійної підготовки фахівців технічного профілю у ЗВО. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки (електронне видання). 2021. Вип. 2 (25). С. 136–152. URL: http://periodica.nadpsu.edu.ua/index.php/pedzbirnyk/issue/view/76en_US
dc.identifier.issn2617-8230-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9112-
dc.description.abstractного розвитку різних галузей економіки диктують необхідність комплексної модернізації вітчизняної професійної освіти як єди- ної системи всіх її ланок і ступенів. Аналіз наукових підходів щодо розроблення педагогічних основ неперервної освіти виявив комп- лекс загальних завдань, що визначають її функції – компенсаторну, адаптивну, інтегративну, самореалізації. Багатовимірний характер неперервної професійної освіти забезпечує низка властивостей (ба- гаторівневість, доповнюваність, маневреність, наступність) і харак- теристик, що дозволяють задовольняти все різноманіття особистіс- них і суспільних потреб. Професійна підготовка фахівців технічного профілю характеризу- ється багаторівневим характером організації навчання у закладах освіти, що відрізняються цілями, структурою навчальних планів, методами, формами і засобами навчання. Урахування специфіки підготовки фахівців цього профілю під час реалізації неперервної освіти у закладах вищої освіти (ЗВО) вимагає перебудови основних компонентів традиційної педагогічної системи з урахуванням пев- них особливостей, до яких відносимо: системність і цілісність орга- нізації професійної підготовки; випереджальну спрямованість; сту- пеневість усіх ланок; завершеність етапів підготовки; узгодженість, відкритість і варіативність освітніх програм. Важливим також є до- тримання специфічних принципів: наступності, прогностичності, варіативності, автономності, адаптивності. Неперервна підготовка фахівців розглядається як логічне поєднан- ня послідовних ланок професійної освіти. Кожен ступінь є сукуп- ністю взаємопов’язаних і взаємозумовлених елементів, націлених на вирішення конкретного завдання. Цілісність багаторівневої сис- теми забезпечується взаємодією окремих ланок, оптимізованою в адміністративній структурі ЗВО. Це потребує формування та реалі- зації єдиного комплексу наскрізних освітніх програм. Модернізація української вищої школи у напрямі формування ці- лісної неперервної професійної освіти сприятиме підготовці нового покоління фахівців технічного профілю, які володітимуть іннова- ційним мисленням, розвинутими професійними компетентностя- ми, високою духовністю та загальною культурою.en_US
dc.publisherНАДПСУen_US
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: педагогічні науки (електронне видання).;Вип. 2 (25)-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectфахівці технічного профілюen_US
dc.subjectнеперервна професійна освітаen_US
dc.titleОсобливості неперервної професійної підготовки фахівців технічного профілю у ЗВОen_US
dc.title.alternativeFeatures of lifelong professional training of technical specialists at higher schoolsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
St_Литвин_А_НАДПСУ_21.pdf702.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.