Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9113| Title: | Інтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі | 
| Other Titles: | Integration of information-communication and educationaltechnologies in higher education | 
| Authors: | Литвин, Андрій Вікторович Руденко, Лариса Анатоліївна Козяр, Михайло Миколайович | 
| Keywords: | професійна підготовка заклади вищої освіти інтегрування освітні технології інформаційно-комунікаційних технології | 
| Issue Date: | 2021 | 
| Publisher: | Друк плюс | 
| Citation: | Литвин А. В., Руденко Л. А., Козяр М. М. Інтегрування інформаційно-комунікаційних та освітніх технологій у вищій школі. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр. Київ ; Вінниця : ТОВ «Друк плюс», 2021. Вип. 60. С. 263–271. | 
| Series/Report no.: | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : зб. наук. пр.;Вип. 60 | 
| Abstract: | Статтю присвячено проблемі інтегрування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) та педагогічних технологій в освітньому процесі ЗВО, визначенню інтегрованих освітніх технологій, перспективних для вищої школи, а також рекомендаціям щодо реалізації цього процесу. Модернізація освітніх технологій на основі ІКТ відбувається шляхом цілеспрямованого застосування мобільних персональних комп’ютерів, комунікаторів і телекомунікацій, спеціалізованого обладнання, сучасних девайсів і гаджетів, інтелектуальних систем оброблення інформації. Зміни пов’язані також зі створенням нових технічних засобів навчання і використанням електронних способів зберігання інформації та передавання знань і практичних умінь, до яких відносять електронні підручники і мультимедіа; цифрові бібліотеки й архіви, освітні мережі; інформаційно-пошукові та інформаційно-довідкові системи тощо. При цьому активне інтегрування ІКТ з іншими технологіями спонукає до створення та впровадження у ЗВО інноваційних освітніх технологій. Це, передусім, застосування інтелектуальних систем, що передбачають адаптивні, проблемно-евристичні методи пошуку та здобуття знань, які відповідають потребам профілю підготовки та інтересам студентів. Доцільно широко використовувати системи штучного інтелекту, пов’язані з пошуком, описом, збереженням, накопиченням і передаванням актуальних знань (технології knowledge representation, cognitive modeling, knowledge reasoning, automated reasoning, case-based reasoning), а також пов’язані з одержанням важливої інформації з різних джерел і генеруванням гіпотез (технології data mining, knowledge extraction, information retrieval, knowledge discovery, hypothesis generation). Освітня технологія, інтегрована з ІКТ, – це цілеспрямований комплекс взаємопов’язаних форм, методів і прийомів навчання та виховання, реалізованих із застосуванням комп’ютерно орієнтованих і мережевих систем, що забезпечують досягнення мети і виконання завдань педагогічної інновації та досягнення очікуваних результатів професійної підготовки. Їх упровадження дає змогу оперативно оновлювати навчальні курси відповідно до потреб формування наукового світогляду майбутніх фахівців. | 
| URI: | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9113 | 
| ISSN: | 2412-1142 | 
| Appears in Collections: | 2021 | 
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| St_Литвин_А_Руденко_Л_Козяр_М_Вінниця_21.pdf | 499.98 kB | Adobe PDF | View/Open | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
