Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9114
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorЛитвин, Оксана Григорівна-
dc.date.accessioned2021-11-24T19:22:08Z-
dc.date.available2021-11-24T19:22:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛитвин О. Г, Литвин А. В. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Вип. 39, т. 2. С. 214–220.en_US
dc.identifier.issn2308-4855-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9114-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність понять «риторична підготовка майбутніх фахівців», «риторична компетентність». У зв’язку зі світовими процесами глобалізації й інтеграції економіки, культури, суспільно-державних структур важливим завданням соціально-економічної трансформації нашої держави є перехід до сталого інноваційного розвитку. Це потребує фахівців, що володіють новітніми методами і технологіями, також зростають вимоги до риторичної компетентності випускників вищої школи, передусім тих, кому за родом діяльності доводиться роз’яснювати, доводити, переконувати. Визначено актуальність риторичної підготовки для фахівців, сфера діяльності яких належить до підвищеної мовленнєвої відповідальності. Опанування теорії риторики і практичного досвіду застосування набутих знань і вмінь дасть їм змогу вирішувати низку важливих професійних завдань завдяки розвиненим умінням: ведення дискусії та переконання як основного виду взаємодії фахівців із колегами і клієнтами; подолання комунікативних бар’єрів і, як наслідок, формування контактності та налагодження комфортного середовища професійного спілкування; опанування вербальними і невербальними засобами комунікації та переконання; засвоєння інструментів мовленнєвого впливу; оволодіння навичками самопрезентації, публічного виступу тощо. Виокремлено проблеми вдосконалення методики риторичної підготовки і впровадження інноваційних технологій у професійній освіті. Велике значення для формування риторичної компетентності мають такі інноваційні технології: інтерактивні, діалогові, ігрові, тренінгові, кейс-стаді, інформаційно-комунікаційні, самостійної керованої роботи студентів тощо. Відзначено, що викладачі риторики мають досконало володіти цими технологіями, що забезпечують активне залучення майбутніх фахівців до навчальної, науково-дослідницької та самостійної діяльності, збільшують потенціал риторики, роблять більше індивідуалізованим як навчання, так і сприйняття ораторського мистецтва у цілому.en_US
dc.publisherВидавничий дім «Гельветика»en_US
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання гуманітарних наук;Вип. 39, т. 2-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectінноваційні освітні технологіїen_US
dc.subjectриторична компетентністьen_US
dc.subjectриторична підготовка майбутніх фахівцівen_US
dc.titleІнноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівцівen_US
dc.title.alternativeInnovative technologies in future specialists’ rhetorical trainingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
St_Литвин_О_Литвин_А_Дрогобич_21.pdf415.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.