Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литвин, Андрій Вікторович | - |
dc.contributor.author | Литвин, Оксана Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-24T19:22:08Z | - |
dc.date.available | 2021-11-24T19:22:08Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Литвин О. Г, Литвин А. В. Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців. Актуальні питання гуманітарних наук. 2021. Вип. 39, т. 2. С. 214–220. | en_US |
dc.identifier.issn | 2308-4855 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9114 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрито сутність понять «риторична підготовка майбутніх фахівців», «риторична компетентність». У зв’язку зі світовими процесами глобалізації й інтеграції економіки, культури, суспільно-державних структур важливим завданням соціально-економічної трансформації нашої держави є перехід до сталого інноваційного розвитку. Це потребує фахівців, що володіють новітніми методами і технологіями, також зростають вимоги до риторичної компетентності випускників вищої школи, передусім тих, кому за родом діяльності доводиться роз’яснювати, доводити, переконувати. Визначено актуальність риторичної підготовки для фахівців, сфера діяльності яких належить до підвищеної мовленнєвої відповідальності. Опанування теорії риторики і практичного досвіду застосування набутих знань і вмінь дасть їм змогу вирішувати низку важливих професійних завдань завдяки розвиненим умінням: ведення дискусії та переконання як основного виду взаємодії фахівців із колегами і клієнтами; подолання комунікативних бар’єрів і, як наслідок, формування контактності та налагодження комфортного середовища професійного спілкування; опанування вербальними і невербальними засобами комунікації та переконання; засвоєння інструментів мовленнєвого впливу; оволодіння навичками самопрезентації, публічного виступу тощо. Виокремлено проблеми вдосконалення методики риторичної підготовки і впровадження інноваційних технологій у професійній освіті. Велике значення для формування риторичної компетентності мають такі інноваційні технології: інтерактивні, діалогові, ігрові, тренінгові, кейс-стаді, інформаційно-комунікаційні, самостійної керованої роботи студентів тощо. Відзначено, що викладачі риторики мають досконало володіти цими технологіями, що забезпечують активне залучення майбутніх фахівців до навчальної, науково-дослідницької та самостійної діяльності, збільшують потенціал риторики, роблять більше індивідуалізованим як навчання, так і сприйняття ораторського мистецтва у цілому. | en_US |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Актуальні питання гуманітарних наук;Вип. 39, т. 2 | - |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | заклади вищої освіти | en_US |
dc.subject | інноваційні освітні технології | en_US |
dc.subject | риторична компетентність | en_US |
dc.subject | риторична підготовка майбутніх фахівців | en_US |
dc.title | Інноваційні технології у риторичній підготовці майбутніх фахівців | en_US |
dc.title.alternative | Innovative technologies in future specialists’ rhetorical training | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
St_Литвин_О_Литвин_А_Дрогобич_21.pdf | 415.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.