Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Мирослав Стефанович-
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-11-25T13:09:11Z-
dc.date.available2021-11-25T13:09:11Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваль М. С., Руденко Л. А. Підготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць / гол. ред. Т. С. Плачинда. Кропивницький: ЛА НАУ, 2021. Вип. 10. С. 27–33.en_US
dc.identifier.issn2522-1477-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9122-
dc.description.abstractСучасні динамічні перетворення в державі закономірно впливають на зростання суспільних вимог до якості управлінських процесів у різних галузях економіки. Відповідно, актуалізується потреба вдосконалення професійної підготовки майбутніх менеджерів у закладах вищої освіти. У зв’язку з тим, що професія менеджера належить до комунікативних професій, серед вимог до фахівців цього профілю важливе місце посідає здатність до ефективної комунікативної взаємодії. У статті обґрунтовано необхідність врахування у підготовці майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії соціально-адаптивного, статусно-рольового аспектів та аспекту самовираження, які розглянуто в контексті соціально-професійної адаптації випускників ЗВО до професійного середовища. Соціально-адаптивний аспект відображає зорієнтованість фахівця з менеджменту на професійне самовдосконалення шляхом розкриття внутрішнього особистісного потенціалу, прагнення неперервного саморозвитку в управлінській діяльності. Статуснорольовий аспект підготовки майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодії об’єднує функціональні та соціальні контексти управлінської діяльності та спрямований на підготовленість студентів до продуктивного виконання соціальнопрофесійних ролей у трудовому середовищі. Аспект самовираження пов’язаний із набуттям навичок самопрезентації, яка, опираючись на самооцінку й саморегуляцію менеджера під час комунікативної взаємодії, відображає рівень його здатності до координування комунікативних дій та залежність від системи внутрішніх засобів їх регуляції. Урахування у професійній підготовці майбутніх менеджерів у ЗВО цих аспектів забезпечить підґрунтя для реалізації продуктивних ділових стосунків у трудовому середовищі, які позитивно впливатимуть на процес адаптації фахівців із менеджменту до умов професійної діяльності та підвищення якості управлінських процесів загалом.en_US
dc.publisherПоліумen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки: збірник наук. праць;-
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectмайбутні менеджериen_US
dc.subjectпрофесійна адаптаціяen_US
dc.subjectкомунікативна взаємодіяen_US
dc.titleПідготовка майбутніх менеджерів до професійної комунікативної взаємодіїen_US
dc.title.alternativeFuture manager’s professional communicative interaction trainingen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Коваль_М_Руденко_Л_ЛА.pdf1.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.