Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9132
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Логвиненко, Вікторія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-11-26T10:48:30Z | - |
dc.date.available | 2021-11-26T10:48:30Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2786-4715 (Print) | - |
dc.identifier.issn | 2786-4723 (Online) | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9132 | - |
dc.description.abstract | Практика раннього втручання в багатьох зарубіжних країнах налічує багато десятиліть, а фахівцями напрацьовано значний досвід у цій галузі. В Україні лише починає формуватися інститут раннього втручання і є потреба у вивченні механізмів запровадження та розвитку цієї послуги. Мета статті полягає в теоретичному аналізі процесу створення системи раннього втручання в Україні. Методологія дослідження побудована з урахуванням поставленої мети. Для досягнення об’єктивності та повноти результатів роботи використано комплекс загальнонаукових теоретичних методів пізнання. У статті проаналізовано особливості запровадження раннього втручання та виділено основні проблеми та невирішені завдання. На державному рівні робота над створенням системи раннього втручання розпочалась у 2016 р. з пілотного проєкту в чотирьох областях (згодом у 10 областях). За короткий період державою розв’язано низку важливих організаційних і технічних завдань. Проте актуальним завданням залишається формування законодавчої бази, організація міжвідомчої взаємодії, вироблення єдиних методичних засад, критеріїв щодо порядку надання та оцінювання якості послуги, її фінансування тощо. Також є необхідність в організації підготовки спеціалістів до роботи в системі раннього втручання. Уважаємо, що навчання персоналу можна здійснювати не лише шляхом підвищення кваліфікації, а й у процесі фахової підготовки в закладі вищої освіти, включаючи, наприклад, відповідні курси в блоки вибіркових дисциплін, за допомогою яких буде здійснена траєкторія підготовки майбутніх фахівців раннього втручання. Незважаючи на окреслені труднощі у формуванні єдиної системи раннього втручання, мережа закладів, що надають послугу, розширюється. Ця програма в Україні працює і допомагає сім’ям, що сприятиме швидшому вирішенню поставлених завдань і її затвердженню на загальнонаціональному рівні. | en_US |
dc.publisher | «Ввічливість. Humanitas» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип. 4;С. 31-37 | - |
dc.subject | раннє втручання | en_US |
dc.subject | соціальна послуга | en_US |
dc.subject | діти з порушеннями розвитку | en_US |
dc.subject | сім’я | en_US |
dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ ЩОДО ЗАПРОВАДЖЕННЯ ПОСЛУГИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | IMPLEMENTATION OF THE UKRAINIAN STATE POLICY ON THE INTRODUCTION OF EARLY INTERVENTION SERVICES | en_US |
dc.title.alternative | REALIZATSIIA DERZHAVNOI POLITYKY UKRAINY SHCHODO ZAPROVADZHENNIA POSLUHY RANNOHO VTRUCHANNIA | - |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
lohvynenko_2021.pdf | 560.51 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.