Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9171
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицанюк, Віта Василівна-
dc.contributor.authorКостишин, Емілія Іванівна-
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-11-30T12:25:21Z-
dc.date.available2021-11-30T12:25:21Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2786-4715 (Print)-
dc.identifier.issn2786-4723 (Online)-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9171-
dc.description.abstractЗ огляду на утвердження в демократичних державах гуманістичних цінностей, які передбачають дотримання соціальної справедливості та рівні умови в реалізації прав та можливостей усіх членів суспільства, зростає значення гендерного підходу в професійній діяльності фахівців різних галузей. Для цього заклади вищої освіти мають забезпечувати гендерний компонент у професійній підготовці спеціалістів. Метою статті є теоретичне обґрунтування особливостей формування гендерної компетентності майбутніх соціальних працівників. Відповідно для досягнення мети були використані загальнонаукові методи пізнання. В статті актуалізовано необхідність формування гендерної компетентності в майбутніх фахівців соціальної роботи та використання для цього комплексного підходу. На основі аналізу наукової літератури з’ясовано зміст та структуру поняття «гендерна компетентність соціального працівника». Зазначено, що сучасний соціальний працівник має володіти гендерною сенситивністю та гендерною лояльністю, а також, в певних професійних ситуаціях, виступаючи як агент соціальних змін, має проявляти й навики гендерної трансформації. Обґрунтовано необхідність формування гендерної компетентності майбутніх фахівців соціальної сфери через запровадження наскрізного гендерного підходу до освітнього процесу, важливе місце в якому належить спеціалізованим навчальним дисциплінам, які розкривають прикладні аспекти гендерної рівності. Розкрито зміст навчального курсу «Гендерні аспекти соціальної роботи», що читається у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності і дає розуміння гендеру як соціального конструкту, здатність помічати та оцінювати ситуацію гендерної нерівності в різних сферах життєдіяльності клієнтів; давати оцінку гендерно-дискримінаційним практикам, для їх уникнення в професійній діяльності; формує навички конструктивного розв’язання гендерних проблем і потенційних конфліктів, які виникають під час роботи.en_US
dc.publisherНауковий журнал «Ввічливість. Humanitas».en_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 5.; С. 11-18.-
dc.subjectгендерна компетентністьen_US
dc.subjectфахівець соціальної роботиen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectгендерна рівністьen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.titleДЕЯКІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГЕНДЕРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИen_US
dc.title.alternativeSOME ASPECTS OF FORMING GENDER COMPETENCE AMONG FUTURE SPECIALISTS OF THE SOCIAL WORKen_US
dc.title.alternativeDEIAKI ASPEKTY FORMUVANNIA HENDERNOI KOMPETENTNOSTI MAIBUTNIKH FAKHIVTSIV SOTSIALNOI ROBOTY-
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021
2021
2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Грицанюк В._Костишин Е._Логвиненко В..pdf542.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.