Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9278
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКошелєв, Максим-
dc.contributor.authorБурак, Назарій Євгенович-
dc.date.accessioned2021-12-07T07:02:44Z-
dc.date.available2021-12-07T07:02:44Z-
dc.date.issued2021-11-26-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9278-
dc.description.abstractУ роботі здійснено огляд CRM системи Salesforce. Проведено аналіз системи управління взаємовідносинами з клієнтами та організація підприємства. Висвітлено основні можливості, переваги та недоліки CRM-системи та Salesforce.en_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.subjectCRMen_US
dc.subjectSalesforceen_US
dc.subjectвзаємовідносиниen_US
dc.subjectбізнес-процесиen_US
dc.subjectавтоматизаціяen_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.titleОгляд особливостей сучасної CRM системи Salesforceen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosheliev.pdf298.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.