Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9303
Title: РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВПРАВООХОРОНЦІВ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ
Authors: Березяк, К.М.
Ковальов, І.М.
Погребняк, Д.В.
Корнієнко, О.Д.
Малахов, Є.В.
Keywords: засоби
компетентності
курсанти
моделювання
педагогічні умови
спеціальна фізична підготовка
структура заняття
тактико-спеціальна підготовка
технічні засоби
фізична підготовка
Issue Date: 2021
Citation: Березяк К. М., Ковальов І. М., Погребняк Д. В., Корнієнко О. Д., Малахов Є. В. РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВПРАВООХОРОНЦІВ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ЗА ПРИЗНАЧЕННЯМ. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 81’2021. Стр.109-115. DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.81.23
Abstract: Службово-оперативна (бойова) діяльність представників інституцій сектору безпеки й оборони України із правоохоронними функціями може відбуватися в екстремальних умовах, які передбачають застосування заходів фізичного впливу (сили), спецзасобів, табельної вогнепальної зброї, спеціальної техніки тощо, що потребує від правоохоронців різних категорій відповідної професійної (службової, індивідуальної) підготовленості. Виконання завдань за призначенням у зазначених вище умовах вимагає високого рівня тактичної, спеціальної та спеціальної фізичної підготовленості правоохоронців різних категорій та вікових груп, зокрема майбутніх офіцерів, який досягається засобами тактико-спеціальної, вогневої, фізичної та спеціальної фізичної підготовки і є актуальним напрямом наукової розвідки. Головною метою роботи є розроблення та апробація педагогічних умов формування готовності майбутніх офіцерів-правоохоронців до виконання завдань за призначенням в системі тактико-спеціальної підготовки із використанням технічних засобів навчання, а також засобів фізичної та спеціальної фізичної підготовки. Упродовж першого етапу емпіричного дослідження проведено аналіз науково-методичної та спеціальної літератури, у яких розкриваються основні напрями вирішення окресленої проблематики. У динаміці другого етапу дослідження нами обґрунтовано доцільність та необхідність впровадження у систему тактико-спеціальної підготовки курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ (ХНУВС) педагогічних умов формування їх готовності до виконання завдань за призначенням із акцентованим використанням технічних засобів, а також засобів фізичної та спеціальної фізичної підготовки. З метою практичної перевірки ефективності розроблених нами педагогічних умов організовано педагогічний експеримент, у якому взяли участь курсанти ХНУВС (n=84 особи). Досліджуваних курсантів було розподілено на контрольну групу (Кг, n=42 особи), та експериментальну групу (Ег, n=42 особи). Під час педагогічного експерименту курсанти Кг в системі тактико-спеціальної підготовки використовували чинну нормативно-правову базу, а також методичні рекомендації (комплекс навчально-методичного забезпечення) з організації практичних занять із тактико-спеціальної підготовки. Курсанти Ег додатково використовували розроблені нами педагогічні умови, які передбачали акцентоване використання засобів фізичної та спеціальної фізичної підготовки, а також сучасного наукового інструментарію. Порівнюючи показники до та після використання розроблених нами педагогічних умов, встановлено, що результати, отримані наприкінці педагогічного експерименту у досліджуваних групах, суттєво підвищилися у порівнянні із вихідними даними, і ці відмінності в основному достовірні (Ег, P≤0,05).
URI: http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9303
ISSN: 2311-5491
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Березяк 1.pdf634.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.