Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9305
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезяк, К.М.-
dc.contributor.authorКолісніченко, В.В.-
dc.contributor.authorСамойленко, О.А.-
dc.contributor.authorОдеров, А.М.-
dc.contributor.authorЛевченко, С.В.-
dc.date.accessioned2021-12-09T19:50:44Z-
dc.date.available2021-12-09T19:50:44Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБерезяк К. М., Колісніченко В. В., Самойленко О. А., Одеров А. М., Левченко С.В. Перспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. № 74/2021, Том 3, С.14-20. DOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.74-3.2en_US
dc.identifier.issn1992-5786-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9305-
dc.description.abstractСистема професійної (службової, індивідуальної) підготовки представників різних силових структур і спеціальних служб України організовується відповідно до відомчих нормативно-правових документів і здійснюється під керівництвом офіцерів, які є керівниками груп професійної (службової) підготовки, тому розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямах своєї професійної діяльності, зокрема в напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) із використанням сучасних технічних засобів навчання (ментальних карт) та дидактичних методів є актуальним напрямом наукової розвідки та важливим практичним завданням, що забезпечить ефективне виконання завдань за призначенням підлеглим особовим складом. Головною метою дослідження є розвиток та удосконалення теоретичної підготовленості майбутніх офіцерів у напрямі застосування заходів фізичного впливу (сили) в системі спеціальної фізичної підготовки із акцентованим використанням прикладної ментальної карти. З метою апробації розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти було організовано педагогічний експеримент. У дослідженні взяли участь курсанти старших курсів факультету № 2 Харківського національного університету внутрішніх справ (n=48 осіб; середній вік досліджуваних – 19,8 років). Учасників педагогічного експерименту було розподілено на контрольну групу (Кг, n=24 особи) та експериментальну групу (Ег, n=24 особи). Протягом педагогічного експерименту в системі спеціальної фізичної підготовки (освітньому процесі) досліджувані курсанти Кг використовували загальноприйняту методику формування теоретичних знань і практичних вмінь (навичок) застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності, передбаченої відповідними нормативно-правовими документами та програмами [17-19]. Досліджувані майбутні офіцери Ег в системі спеціальної фізичної підготовки (форм фізичної підготовки, тренінгів із рукопашної підготовки) додатково використовували розроблену нами прикладну ментальну карту (рис. 1), яка сприяла акцентованому розвитку та удосконаленню теоретичних знань і практичних навичок застосування заходів фізичного впливу (сили) в різних умовах службово-оперативної діяльності. Порівнюючи показники до та після використання розробленої членами науково-дослідної групи прикладної ментальної карти, було встановлено, що результати, отримані наприкінці педагогічного експерименту, у досліджуваних групах суттєво підвищилися порівняно із вихідними даними і ці відмінності є достовірними (Ег, P≤0,05).en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectзаходи фізичного впливуen_US
dc.subjectкарантинні обмеженняen_US
dc.subjectмайбутні офіцериen_US
dc.subjectментальні картиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectполіцейськіen_US
dc.subjectрукопашна підготовкаen_US
dc.subjectсамостійна роботаen_US
dc.subjectспеціальна фізична підготовкаen_US
dc.subjectтеоріяen_US
dc.titleПерспектива використання ментальних карт в освітньому процесі майбутніх офіцерів.en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Березяк 3.pdf466.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.