Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9319
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Колісніченко, Наталя | - |
dc.contributor.author | Коваль, Ганна | - |
dc.date.accessioned | 2021-12-11T08:28:24Z | - |
dc.date.available | 2021-12-11T08:28:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | http://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9319 | - |
dc.description.abstract | У статті дається визначення та наукове обґрунтування сутності, особливостей, тенденцій формування і реалізації партисипативного управління освітою. Обґрунтовуються різні підходи до визначення поняття «партисипативне управління». Актуалізуються демократичні принципи налагодження відносин з усіма заінтересованими сторонами з метою забезпечення ефективного та результативного надання освітніх послуг. Окремо розглядаються участь освітян (діяльність різноманітних рад), здобувачів освіти, батьків (їх асоціацій) та громади в управлінні закладами освіти. Розглядаються переваги та недоліки партисипативного управління, зокрема – на рівні шкіл. | en_US |
dc.publisher | Актуальні проблеми державного управління : зб. наук. пр. ОРІДУ. Вип. 3(84). Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2021. С.105-109 | en_US |
dc.subject | партисипативне управління | en_US |
dc.subject | управління участі | en_US |
dc.subject | управління закладом освіти | en_US |
dc.subject | заінтересовані сторони | en_US |
dc.subject | участь освітян | en_US |
dc.subject | участь здобувачів освіти | en_US |
dc.subject | участь батьків | en_US |
dc.subject | участь громади | en_US |
dc.title | ПАРТИСИПАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ: СУТНІСТЬ, ОСОБЛИВОСТІ, ТЕНДЕНЦІЇ ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ | en_US |
dc.title.alternative | PARTICIPATORY MANAGEMENT IN EDUCATION: ESSENCE, FEATURES, TENDENCIES OF FORMATION AND REALIZATION | en_US |
Appears in Collections: | 2021 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Колісніченко_Коваль.pdf | 930.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.