Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9394
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛогвиненко, Вікторія Михайлівна-
dc.date.accessioned2022-01-29T08:40:41Z-
dc.date.available2022-01-29T08:40:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn22307-2156-
dc.identifier.urihttp://sci.ldubgd.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9394-
dc.description.abstractПереймаючи світовий досвід, для формування вітчизняної моделі соціальної політики, Україна прагне створити рівні умови для реалізації життєдіяльності своїх громадян. В першу чергу це стосується осіб, що мають обмежені фізичні можливості чи інвалідність, проблема інтеграції яких в соціум залишається актуальною. Метою статті є аналіз соціальної політики України в сфері забезпечення державної підтримки розвитку та навчання дітей з особливими потребами. В цьому контексті розглянуто запровадження послуги раннього втручання та створення інклюзивно-ресурсних центрів. Обидві програми реалізовують загальну мету – сприяння соціальній інтеграції дітей з вадами розвитку використовуючи при цьому спеціальні технології і методи відповідно до специфіки діяльності установи. За результатами дослідження можна констатувати, що державою закладене законодавче та організаційно-технічне підґрунтя для забезпечення права дітей на розвиток та на задоволення освітніх потреб. Зазначено, що нормативно-правове забезпечення потребує подальшого вдосконалення. З’ясовано, що створені мережі раннього втручання та інклюзивно-ресурсних центрів активно розвиваються і важливим завданням залишається залучення до них якомога ширшого кола осіб, які потребують підтримки. Визначено потребу у міжвідомчій взаємодії та узгодженні змісту послуг, що надаються системою раннього втручання (Міністерство соціальної політики) та інклюзивно-ресурсними центрами (Міністерство освіти та науки). Сьогодні діяльність інклюзивно-ресурсних центрів стосується дітей віком від 0 років, які є потенційними учасниками раннього втручання. В областях, в яких наявні дві програми, має місце певне дублювання функцій та перетин в змісті послуг. Звернено увагу на важливість створення механізмів підвищення професійної компетентності фахівців та якості послуг, що ними надаються.en_US
dc.publisherДержавне управління: удосконалення та розвитокen_US
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectсоціальна політикаen_US
dc.subjectраннє втручанняen_US
dc.subjectінклюзивно-ресурсний центр;en_US
dc.subjectдіти з порушеннями розвиткуen_US
dc.subjectдіти з особливими потребамиen_US
dc.titleСОЦІАЛЬНА ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В СФЕРІ ПІДТРИМКИ РОЗВИТКУ ТА НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИen_US
dc.title.alternativeSOCIAL POLICY IN STATE SUPPORT FOR THE DEVELOPMENT AND EDUCATION OF CHILDREN WITH SPECIAL NEEDS IN UKRAINEen_US
dc.title.alternativeSotsialna polityka Ukrainy v sferi pidtrymky rozvytku ta navchannia ditei z osoblyvymy potrebamy-
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логвиненко В_2022.pdf189.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.