Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9852
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХлевной, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorХаришин, Дем'ян Васильович-
dc.contributor.authorНазаровець, Олег Богданович-
dc.date.accessioned2022-04-01T07:46:37Z-
dc.date.available2022-04-01T07:46:37Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9852-
dc.description.abstractВступ. За 2015-2020 роки кількість інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти та класів у загальноосвітніх школах України збільшилася майже у 7 разів. Для нашої держави інклюзивна освіта є інноваційним явищем, тому при її впровадженні виникає немало проблем. Однією із найсуттєвіших проблем є низький рівень заходів із забезпечення пожежної безпеки. В Україні смертність дітей на пожежах перевищує показники Європейського союзу більше, ніж в 4 рази. Оскільки діти з особливими потребами під час виникнення пожеж є більш вразливими, дослі дження питань пожежної безпеки в закладах з інклюзивними групами є актуальним завданням. Метою статті є виявлення проблемних питань розрахунку часу евакуації при виникненні пожеж в закладах освіти з інклюзивними групами на підставі аналізу статистичних даних, нормативно-правової бази та сучасних наукових розробок. У роботи виконано аналіз сучасних нормативно-правових актів, що регламентують організацію інклюзивного навчання в закладах дошкільної та середньої освіти та встановлено, у яких закріплені вимоги інклюзивності буді вель та споруд. Також проаналізовано стандарти та методи розрахунку часу евакуації з будівель. Здійснено порівняльний аналіз можливостей сучасного прикладного програмного забезпечення, призначеного для розрахунку часу евакуації із будівель та споруд. На підставі проведеного аналізу виявлено основні проблемні питання розрахунку часу евакуації при пожежах у закладах дошкільної та середньої освіти з інклюзивними групами. Висновок. Станом на сьогодні відсутні деякі дані, які б дали можливість точно враховувати наявність дітей із особливими можливостями під час розрахунку часу евакуації при пожежі із закладів освіти з інклюзивними гру пами. Порівняльний аналіз розрахунків, виконаних за допомогою прикладних комп’ютерних програм, показує, що в більшості з них можливість врахування наявності у приміщеннях дітей з особливими потребами при розрахунку часу евакуації відсутня. У тих же програмних продуктах, де така можливість передбачена, параметри руху дітей з особливими потребами не відрізняються від параметрів руху дорослих із обмеженими можливостями. Відтак, визначення значень площі горизонтальної проекції дітей з різними особливими потребами, а також дослідження швидкостей їх руху та впливу їх присутності на значення інтенсивності руху загальних потоків є актуальним технічним і науковим завданням, що потребує подальших експериментальних та теоретичних досліджень.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.publisherЛьвівський державний університет безпеки життєдіяльностіen_US
dc.subjectінклюзивна освіта, діти з обмеженими можливостями, евакуація, спрощена аналітична мо дель, імітаційно-стохастична модель, індивідуально-потокова модельen_US
dc.titleПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ РОЗРАХУНКУ ЧАСУ ЕВАКУАЦІЇ ПРИ ПОЖЕЖАХ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ТА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМИ ГРУПАМИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (2).pdf571.44 kBAdobe PDFView/Open
document (1).pdf381.25 kBAdobe PDFView/Open
document.pdf512.64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.