Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9852
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хлевной, Олександр Вікторович | - |
dc.contributor.author | Харишин, Дем'ян Васильович | - |
dc.contributor.author | Назаровець, Олег Богданович | - |
dc.date.accessioned | 2022-04-01T07:46:37Z | - |
dc.date.available | 2022-04-01T07:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/9852 | - |
dc.description.abstract | Вступ. За 2015-2020 роки кількість інклюзивних груп в закладах дошкільної освіти та класів у загальноосвітніх школах України збільшилася майже у 7 разів. Для нашої держави інклюзивна освіта є інноваційним явищем, тому при її впровадженні виникає немало проблем. Однією із найсуттєвіших проблем є низький рівень заходів із забезпечення пожежної безпеки. В Україні смертність дітей на пожежах перевищує показники Європейського союзу більше, ніж в 4 рази. Оскільки діти з особливими потребами під час виникнення пожеж є більш вразливими, дослі дження питань пожежної безпеки в закладах з інклюзивними групами є актуальним завданням. Метою статті є виявлення проблемних питань розрахунку часу евакуації при виникненні пожеж в закладах освіти з інклюзивними групами на підставі аналізу статистичних даних, нормативно-правової бази та сучасних наукових розробок. У роботи виконано аналіз сучасних нормативно-правових актів, що регламентують організацію інклюзивного навчання в закладах дошкільної та середньої освіти та встановлено, у яких закріплені вимоги інклюзивності буді вель та споруд. Також проаналізовано стандарти та методи розрахунку часу евакуації з будівель. Здійснено порівняльний аналіз можливостей сучасного прикладного програмного забезпечення, призначеного для розрахунку часу евакуації із будівель та споруд. На підставі проведеного аналізу виявлено основні проблемні питання розрахунку часу евакуації при пожежах у закладах дошкільної та середньої освіти з інклюзивними групами. Висновок. Станом на сьогодні відсутні деякі дані, які б дали можливість точно враховувати наявність дітей із особливими можливостями під час розрахунку часу евакуації при пожежі із закладів освіти з інклюзивними гру пами. Порівняльний аналіз розрахунків, виконаних за допомогою прикладних комп’ютерних програм, показує, що в більшості з них можливість врахування наявності у приміщеннях дітей з особливими потребами при розрахунку часу евакуації відсутня. У тих же програмних продуктах, де така можливість передбачена, параметри руху дітей з особливими потребами не відрізняються від параметрів руху дорослих із обмеженими можливостями. Відтак, визначення значень площі горизонтальної проекції дітей з різними особливими потребами, а також дослідження швидкостей їх руху та впливу їх присутності на значення інтенсивності руху загальних потоків є актуальним технічним і науковим завданням, що потребує подальших експериментальних та теоретичних досліджень. | en_US |
dc.language.iso | ua | en_US |
dc.publisher | Львівський державний університет безпеки життєдіяльності | en_US |
dc.subject | інклюзивна освіта, діти з обмеженими можливостями, евакуація, спрощена аналітична мо дель, імітаційно-стохастична модель, індивідуально-потокова модель | en_US |
dc.title | ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ РОЗРАХУНКУ ЧАСУ ЕВАКУАЦІЇ ПРИ ПОЖЕЖАХ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ТА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНИМИ ГРУПАМИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
document (2).pdf | 571.44 kB | Adobe PDF | View/Open | |
document (1).pdf | 381.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
document.pdf | 512.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.