Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10163
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Боровик, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T07:39:11Z | - |
dc.date.available | 2021-05-18T07:39:11Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Л., Боровик Л. Методичні аспекти навчання майбутніх фахівців соціального захисту професійної комунікації у конфліктних ситуаціях. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки / гол. ред. О. В. Діденко. Хмельницький : Вид-во НАДПСУ, 2022. № 1(28). Ч. 2.С. 134–147. | en_US |
dc.identifier.issn | 2617-8230 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10163 | - |
dc.description.abstract | В умовах культурно-економічної і політичної кризи у суспільстві спостерігається загострення міжособистісних, міжкультурних, міжетнічних стосунків, неузгодженість інтересів особистості та спільноти, зростання конкурентної боротьби в усіх галузях життєдіяльності. Відповідно, помітно зростає роль служб соціального захисту населення, надання йому кваліфікованої соціально-психологічної допомоги, що потребує посилення уваги закладів вищої освіти до якісної підготовки майбутніх фахівців цієї сфери, основний зміст професійної діяльності яких полягає у контактуванні з людьми. Зважаючи на це, одним із ключових векторів освітнього процесу в закладі вищої освіти вважаємо формування й розвиток високого рівня комунікативної культури фахівців соціального захисту, зокрема навчання професійної комунікації в конфліктних ситуаціях. У статті розглянуто конфлікт як елемент суспільної взаємодії, що генерує та розвиває тенденції до збалансування сил в певному соціальному середовищі, та закономірний компонент професійної діяльності фахівців соціального захисту; висвітлені конструктивні функції конфлікту, які забезпечують його продуктивність щодо оптимізації міжособистісних взаємин, сприяння самовдосконаленню особистості фахівця і підвищення якості його професійної діяльності. Розкрито сутність раціонально-інтуїтивного методу подолання конфліктів на основі залучення «соціального інтелекту» (Дж. Г. Скотт), яка полягає в дотриманні основних принципів спілкування та здатності застосовувати алгоритм дій для попередження конфліктної ситуації. Висвітлені окремі методичні аспекти підготовки майбутніх фахівців соціального захисту до ефективної професійної комунікації в імовірних конфліктних ситуаціях. | en_US |
dc.publisher | НАДПСУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : педагогічні науки;1(28) | - |
dc.subject | професійна освіта | en_US |
dc.subject | фахівці соціального захисту | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | конфлікт | en_US |
dc.subject | професійна комунікація | en_US |
dc.subject | раціонально-інтуїтивний метод подолання конфліктів | en_US |
dc.title | Методичні аспекти навчання майбутніх фахівців соціального захисту професійної комунікації у конфліктних ситуаціях | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ст_Руденко_Боровик_НАДПСУ.pdf | 1.21 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.