Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМартин, О.М.-
dc.contributor.authorЖивко З.Б.-
dc.date.accessioned2021-05-31T10:47:43Z-
dc.date.available2021-05-31T10:47:43Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10398-
dc.publisherАктуальні проблеми сучасного бізнесу: обліково-фінансовий та управлінський аспекти: матеріали IV Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22-23 березня 2022 р. Ч. 2. Львів: ЛНУП, 2022. С. 121-123en_US
dc.subjectуправління збутовою діяльністю, маркетингen_US
dc.titleУдосконалення управління збутовою діяльністю на основі маркетингового підходуen_US
dc.title.alternativeУдосконалення управління збутовою діяльністю на основі маркетингового підходуen_US
Appears in Collections:2022



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.