Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10816
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій-
dc.contributor.authorБудник, Олена-
dc.date.accessioned2021-07-12T03:22:54Z-
dc.date.available2021-07-12T03:22:54Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.isbn978-966-2716-33-7-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10816-
dc.description.abstractУ статті на основі першоджерел досліджено філософські основи дослідження проблем інклюзії. Акцентовано на трьох основних філософських аспектах розвитку інклюзивної освіти: персоналізму, інтуїтивізму та прагматизму. Такий підхід зумовлений тим, що в сучасних дослідженнях з окресленої проблематики переважно домінують раціоналістичні методологічні підходи, натомість ірраціоналістичні теорії часто залишаються поза увагою вчених. У трактуванні авторів філософія персоналізму відіграє важливе методологічне значення, оскільки допомагає з`ясувати сутність унікальності і неповторності кожної дитини, котра має особливі потреби, визначити реальні шляхи її духовно-морального й психофізичного розвитку. Доведено необхідність застосування інтуїтивного методу дослідження, який дозволяє активно сприяти комунікації суб’єктів взаємодії, розкривати їх духовний потенціал, здійснювати пошук шляхів формування мислення у дітей з особливими потребами, активно застосовуючи при цьому мову, культуру, мистецтво. Розкрито основні підходи класиків прагматизму щодо розуміння та прийняття дитини з обмеженими можливостями навчання. Наголошено на ідеї прагматизму, згідно з якою реальна свобода педагога та учня уможливлюється лише у відкритому демократичному суспільстві. Водночас жодна особистість не повинна відчувати себе «зайвою», непотрібною суспільству, інакше це призводить до депресії, душевного розпачу і втрати сенсу життя.en_US
dc.publisherПрофесійна підготовка фахівців у вимірі нових освітніх реалій: український і зарубіжний досвід: монографія. Івано-Франківськ: НАІР, 2019. 340 с.en_US
dc.subjectфілософія персоналізмуen_US
dc.subjectфілософія інтуїтивізмуen_US
dc.subjectфілософія прагматизмуen_US
dc.subjectінклюзивна освітаen_US
dc.subjectдитини з особливими потребамиen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectфілософія інклюзіїen_US
dc.titleАКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ФІЛОСОФІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИen_US
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Будник_ к.м._2019.pdf823.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.