Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10926
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-22T01:39:03Z | - |
dc.date.available | 2021-08-22T01:39:03Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2706-7750 | - |
dc.identifier.issn | 2664-9128 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10926 | - |
dc.description.abstract | У статті аналізуються питання сутності і змісту сучасного навчального процесу, у якому головне місце посідають культурно-гуманітарні засади його організації. З'ясовується сутнісна відмінність між традиційним та інноваційним підходами щодо реальних можливостей продуктивного функціонування освітнього процесу з метою підготовки фахівців не лише з погляду їх професійної компетентності, а й у контексті їх духовності. Обґрунтовується необхідність творчого застосування принципів природовідповідності й культуровідповідності в освітньому процесі. Доводиться ідея діалектичної єдності культури, науки і освіти на сучасному етапі їх реформування. | en_US |
dc.publisher | Освітні обрії. 2019. 49 (2), С.4-7 | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | культура | en_US |
dc.subject | культуровідповідність | en_US |
dc.subject | освіта | en_US |
dc.subject | особистість | en_US |
dc.subject | гуманізм | en_US |
dc.title | КУЛЬТУРНО-ГУМАНІТАРНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ І СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2019 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович Г..pdf | 231.68 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.