Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Васянович, Григорій | - |
dc.contributor.author | Будник, Олена | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-22T02:02:08Z | - |
dc.date.available | 2021-08-22T02:02:08Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2616-3241 | - |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10927 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено проблему методологічного забезпечення формування лідерських якостей у майбутніх фахівців соціальної сфери та обґрунтовано економічні, політичні та духовні причини посилення уваги до необхідності її розв’язання. Здійснено аналіз таких методологічних засад: філософсько-педагогічна герменевтика, філософсько-педагогічна феноменологія та філософсько-педагогічна синергетика. Доведено доцільність застосування у процесі формування лідерських якостей майбутнього соціального працівника принципу дихотомії, що дозволяє розв’язувати окреслену проблему, уникаючи певної одномірності особистості, спрощеності її сутності. Визначено роль педагога у системі формування лідерських якостей особистості соціальної сфери, а також акцентовано на принципі її самовизначення та самовиховання. | en_US |
dc.publisher | Лідер. Еліта. Суспільство. 2018. (1). С. 60-69 | en_US |
dc.subject | соціальний працівник | en_US |
dc.subject | якості особистості | en_US |
dc.subject | лідерські якості особистості | en_US |
dc.subject | формування лідерських якостей | en_US |
dc.title | МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2018 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Васянович_Будник_2018.pdf | 547.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.