Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, Ігор Святославович-
dc.date.accessioned2022-09-30T09:13:22Z-
dc.date.available2022-09-30T09:13:22Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationКоваль І. С. Сучасний стан готовності майбутніх рятувальників до діяльності в екстремальних умовах / І. С. Коваль // Професійна освіта : проблеми і перспективи. – 2016. – Вип. 10. – С. 11–16.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/10986-
dc.description.abstractПрофесійна освіта у навчальних закладах ДСНС України повинна втілювати ідеї гуманності: вільний всебічний розвиток індивідом власних здібностей, інтересів та потреб; здатність до саморозвитку та самоаналізу; орієнтацію на усвідомлений вибір поведінки у надзвичайних ситуаціях різного характеру. Своєю чергою, фахова діяльність рятувальників має багатоаспектний характер, у своєму розвитку вона переважно непрогнозована, непередбачувана і пов’язана із ризиком для життя. Значні психологічні та фізичні навантаження у процесі постійної взаємодії з небезпекою можуть сприяти розвитку професійного стресу, психічної дезадаптації та дезорганізації поведінки фахівця служби цивільного захисту. У статті представлені результати експериментального дослідження сучасного стану готовності майбутніх рятувальників до діяльності в екстремальних умовах на прикладі курсантів 1-2-го курсів Львівського державного університету безпеки життєдіяльності та здійснено їх інтерпретацію за допомогою методів математичної статистики. Також за сприяння психологів Державної служби України з надзвичайних ситуацій підібрано комплекс методик діагностування готовності майбутніх фахівців ДСНС України до роботи в екстремальних умовах (Мотивація успіху та боязнь невдач (опитувальник А. А. Реана); Методика В. Моросанова (ССПМ) (стиль саморегуляції поведінки); Методика вивчення вольової організації особистості М. С. Гуткіна, Г. Ф. Михальченко; Копінг-тест Р. Лазаруса; Рівень суб’єктивного контролю), що дали змогу виокремити якості майбутніх рятувальників (мотивація успіху, планування, оцінка результатів діяльності, самостійність, рішучість, наполегливість, самовладання, відповідальність), які потребують обов’язкового розвитку у процесі професійної підготовки. Для формування готовності майбутніх фахівців рятувального профілю до діяльності в екстремальних умовах навчальний процес має бути зорієнтований не лише на набуття теоретичних знань, а й на практичний досвід та сформовані навички, оскільки це дасть поштовх до вдосконалення фахової майстерності працівника служби цивільного захисту.en_US
dc.language.isouaen_US
dc.subjectготовність майбутніх рятувальниківen_US
dc.subjectекстремальні ситуаціїen_US
dc.subjectумови ризикуen_US
dc.subjectкурсанти ВНЗ ДСНС Україниen_US
dc.subjectфахівці цивільного захистуen_US
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ РЯТУВАЛЬНИКІВ ДО ДІЯЛЬНОСТІ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХen_US
dc.title.alternativeThe current state of future rescuers to work in extreme conditionsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2016



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.