Please use this identifier to cite or link to this item:
https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11486
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Руденко, Лариса Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-02-20T13:14:20Z | - |
dc.date.available | 2023-02-20T13:14:20Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Руденко Л. А. Щодо питання формування професійної готовності майбутніх фахівців правоохоронного відомства до проектного управління. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 10 (12). С. 417–424. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-10(12)-417-424. | en_US |
dc.identifier.uri | https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11486 | - |
dc.description.abstract | У представленій статті здійснено актуалізовано проблему формування професійної готовності майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління. Досліджено бібліографічні джерела різних видів, як то монографії, дисертації та статті. Аналіз торкнувся досягнень не лише вітчизняної педагогічної науки, але й зарубіжної. Виділено недосліджене досі питання, що стало об’єктом наукового пошуку автора. В основній частині статті подано визначення понять «готовність», «професійна готовність», «професійна готовність майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління» (процес та результат, але як умову результативної реалізації можливостей та потенціалу офіцера- прикордонника щодо здійснення в органах охорони державного кордону проектного управління; це синергія інтелектуального потенціалу, особистісних характеристик офіцера-прикордонника та життєвого і професійного досвіду, сформованого згідно із вимогами майбутньої професійної діяльності прикордонників; професійно важлива особистісна характеристика, що уможливлює реалізацію проектного підходу в управлінській діяльності органу охорони державного кордону). Визначено компонентний склад професійної готовності майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління у вигляді: інтелектуальний компонент – професійні та інтегративні знання (з навчальних дисциплін гуманітарного блоку, управлінського та військово-прикордонного); діяльнісний компонент – представлений уміннями та навичками проектно-управлінського та військово-прикордонного змісту; рефлексивний компонент – етика поведінки, конфіденційність, об’єктивність, корпоративна культура, чесність, мотивація тощо. Сформульовано висновки, у яких враховано результати проведеного дослідження. | en_US |
dc.publisher | Наукові інновації та передові технології. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»; | - |
dc.subject | готовність | en_US |
dc.subject | професійна готовність | en_US |
dc.subject | майбутні офіцери правоохоронного відомства | en_US |
dc.subject | професійна діяльність | en_US |
dc.subject | прикордонна служба | en_US |
dc.title | Щодо питання формування професійної готовності майбутніх фахівців правоохоронного відомства до проектного управління. | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | 2022 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Готовність до проектної діяльності.pdf | 216.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.