Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11486
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Лариса Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-02-20T13:14:20Z-
dc.date.available2023-02-20T13:14:20Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРуденко Л. А. Щодо питання формування професійної готовності майбутніх фахівців правоохоронного відомства до проектного управління. Наукові інновації та передові технології. 2022. № 10 (12). С. 417–424. https://doi.org/10.52058/2786-5274-2022-10(12)-417-424.en_US
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11486-
dc.description.abstractУ представленій статті здійснено актуалізовано проблему формування професійної готовності майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління. Досліджено бібліографічні джерела різних видів, як то монографії, дисертації та статті. Аналіз торкнувся досягнень не лише вітчизняної педагогічної науки, але й зарубіжної. Виділено недосліджене досі питання, що стало об’єктом наукового пошуку автора. В основній частині статті подано визначення понять «готовність», «професійна готовність», «професійна готовність майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління» (процес та результат, але як умову результативної реалізації можливостей та потенціалу офіцера- прикордонника щодо здійснення в органах охорони державного кордону проектного управління; це синергія інтелектуального потенціалу, особистісних характеристик офіцера-прикордонника та життєвого і професійного досвіду, сформованого згідно із вимогами майбутньої професійної діяльності прикордонників; професійно важлива особистісна характеристика, що уможливлює реалізацію проектного підходу в управлінській діяльності органу охорони державного кордону). Визначено компонентний склад професійної готовності майбутніх офіцерів правоохоронного відомства до проектного управління у вигляді: інтелектуальний компонент – професійні та інтегративні знання (з навчальних дисциплін гуманітарного блоку, управлінського та військово-прикордонного); діяльнісний компонент – представлений уміннями та навичками проектно-управлінського та військово-прикордонного змісту; рефлексивний компонент – етика поведінки, конфіденційність, об’єктивність, корпоративна культура, чесність, мотивація тощо. Сформульовано висновки, у яких враховано результати проведеного дослідження.en_US
dc.publisherНаукові інновації та передові технології.en_US
dc.relation.ispartofseriesСерія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»;-
dc.subjectготовністьen_US
dc.subjectпрофесійна готовністьen_US
dc.subjectмайбутні офіцери правоохоронного відомстваen_US
dc.subjectпрофесійна діяльністьen_US
dc.subjectприкордонна службаen_US
dc.titleЩодо питання формування професійної готовності майбутніх фахівців правоохоронного відомства до проектного управління.en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Готовність до проектної діяльності.pdf216.01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.