Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11898
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонівіцька, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorВербицька, Лідія Олегівна-
dc.contributor.authorПилипець, Оксана Василівна-
dc.date.accessioned2023-08-25T12:36:05Z-
dc.date.available2023-08-25T12:36:05Z-
dc.date.issued2023-06-29-
dc.identifier.citation1. Вдовіна О.О. Аналіз інтернет-ресурсів для вивчення української мови як іноземної. Молодий вчений. 2020. № 7.1 (83.1). С. 28‒31. 2. Голярдик Н., Гевко О., Макогончук Н. Дистанційні платформи для навчання і саморозвитку здобувачів вищої освіти на заняттях з «Української мови за професійним спрямуванням» під час воєнного стану. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія: Педагогічні науки. № 2(29) 2022. С. 138-151. 3. Кулик Володимир. Мова та ідентичність в Україні на кінець 2022-го. Збруч. 07.01.2023 року. URL: https://zbruc.eu/node/114247 (дата звернення: 17.06.2023 р.) 4. Мельниченко Т., Калініченко Л.. Використання інтернет-ресурсів у навчальному процесі. Науковий вісник Льотної академії. Серія: Педагогічні науки. 2022 р., Випуск 11. С. 132-140. 5. Українська мова під час війни: ключові тенденції розвитку. Національний інститут стратегічних досліджень. 20.03.2023 року. URL: https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/ukrayinska-mova-pid-chas-viyny-klyuchovi-tendentsiyi-rozvytku (дата звернення: 17.06.2023 р.). 6. Фоменко Т. М. Застосування інтернет-ресурсів під час вивчення української мови як іноземної. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2021 р., № 74, Т. 3. С. 174-177. 7. Шосте загальнонаціональне опитування: мовне питання в Україні (19 березня 2022). Соціологічна група «Рейтинг». 25 берез. 2022. URL: https://ratinggroup.ua/research/ukraine/language_issue_in_ukraine_march…(дата звернення: 17.06.2023 р.). 8. 1,3 млн людей почали вчити українську: які мови були популярні в Duolingo цьогоріч. Українська правда. 10 груд. 2022. URL: https://life.pravda.com.ua/society/2022/12/10/251781/ (дата звернення: 17.06.2023 р.). 9. 96% фрилансерів перейшли на українську мову. Sumy Life. 16 лист. 2022. URL: https://sumy.life/novyny/v-ukraini/12960-96-frilanseriv-perejshli-na-uk…(дата звернення: 17.06.2023 р.).en_US
dc.identifier.issn2308-4863-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/11898-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання статусу української мови в час війни, важливості розуміння української мови як маркера національної ідентичності українців. Зосереджено увагу на вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення в системі неформальної та інформальної освіти за допомогою різноманітних відкритих електронних ресурсів. Проаналізовано низку найпопулярніших електронних ресурсів у вивченні української мови та удосконаленні культури мовлення, зроблено спробу структуризації цих ресурсів. На основі аналізу найуживаніших онлайн-ресурсів у вивченні мови виокремлено такі групи: мовні курси на освітніх онлайн-платформах, тематичні авторські ютюб-канали, авторські проєкти в соціальних мережах, тематичні телеграм-канали та мобільні застосунки цього спрямування. Коротко надано описові характеристики кожного типу та наведено відповідні приклади з посиланнями на типовий інтернет-контент. Окреслено переваги й перспективи застосування зазначених електронних ресурсів для всіх охочих вивчити українську мову чи вдосконалити навички культури мовлення. Проаналізувавши зазначені освітні та авторські проєкти у вивченні мови, автори зробили висновок, що використання теоретичного матеріалу, практичних завдань, рекомендацій, аудіоматеріалів, участь у вебінарах та розмовних мовних клубах зазначених електронних ресурсів сприяє легкому засвоєнню матеріалу та підвищує інтерес і мотивацію до вивчення рідної мови, сприяє вдосконаленню культури мовлення та більшому розумінню важливості популяризації рідної мови. Електронні ресурси характеризуються зручністю використання й легкістю доступу, займають чільне місце у вивчені мови та удосконаленні культури мовлення. Використання відкритих електронних ресурсів забезпечує доступність, наочність, індивідуалізацію та активність. The article discusses the status issues and prestige of the Ukrainian language during the war, understanding the Ukrainian language as an important marker of the national identity of Ukrainians. The focus is on the Ukrainian language learning and the speech culture improvement in the system of non-formal and informal education through a variety of open electronic resources. A number of the most popular electronic resources in the Ukrainian language learning and the improvement of the speech culture are analyzed, and an attempt is made to structure these resources. Based on the analysis of the most used online resources in language learning, the following groups were identified: language courses on online educational platforms, thematic author's YouTube channels, author's projects in social networks, thematic telegram channels, and mobile applications of this direction. Descriptive characteristics of each type are briefly provided and corresponding examples are given with Internet links to typical Internet content. The advantages and prospects of using these electronic resources for everyone who wants to learn the Ukrainian language or improve their speech culture skills are outlined. After analyzing these educational and author's projects in the study of language, it was concluded that the use of theoretical material, practical tasks and recommendations, audio materials, and participation in webinars and spoken language clubs of these electronic resources contributes to the easy assimilation of the material and increases interest and motivation to study the native language, contributes to the improvement of the speech culture and a greater understanding of the importance of popularizing the native language. Electronic resources are characterized by ease of use and ease of access and occupy a prominent place in language learning and improvement of the speech culture, the use of open electronic resources provides accessibility, visibility, individualization, and activity.en_US
dc.publisher– Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. – Вип. 64. Том 1. – 436 с.en_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 64. Том 1.;40-
dc.subjectкультура мовленняen_US
dc.subjectелектронні ресурсиen_US
dc.subjectосвітні онлайн-платформиen_US
dc.subjectтематичні ютюб-каналиen_US
dc.subjectмобільні застосункиen_US
dc.titleТИПОЛОГІЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ЧАС ВІЙНИen_US
dc.title.alternativeTYPOLOGY OF ELECTRONIC RESOURCES LEARNING UKRAINIAN LANGUAGE IN TIME OF WARen_US
Appears in Collections:2023
2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
40.pdf567.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.