Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛитвин, Андрій Вікторович-
dc.contributor.authorСоловйов, Валерій Федорович-
dc.date.accessioned2023-12-06T21:32:38Z-
dc.date.available2023-12-06T21:32:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСоловйов В. Ф., Литвин А. В. Формування компонентів ІКТ–компетентності майбутнього вчителя. Інформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : монографія / за наук. ред. Мирослава Коваля, Неллі Ничкало; упоряд. Андрій Кузик, Андрій Литвин. Львів : ЛДУ БЖД, 2023. С. 244–250. https://books.ldubgd.edu.ua/index.php/m/catalog/view/189/140/609-1en_US
dc.identifier.isbn978-617-95365-1-9-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12361-
dc.description.abstractПроведено аналіз науково-педагогічних досліджень і нормативних документів, що регламентують інформатизацію професійної підготовки вчителів; виявлено проблему підготовки вчителів до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у закладах загальної середньої освіти. Уточнено зміст поняття «ІКТ-компетентність учителя»: інтегративна якість, що характеризує високий рівень знань і вмінь, ціннісних орієнтацій і досвіду в галузі інформаційно-комунікаційних технологій, здатність застосовувати їх у професійно-педагогічній діяльності для забезпечення високої ефективності освітнього процесу та якості шкільної освіти, готовність використовувати цифрові технології для реалізації пізнавальних процесів, професійної взаємодії, підвищення педагогічної майстерності, становлення соціально адаптованої особистості вчителя цифрової епохи. Визначено структурно-функціональну модель ІКТ-компетентності майбутніх учителів у контексті знань, умінь і досвіду освітньої діяльності; у змісті ІКТ-компетентності розкрито когнітивний, мотиваційно-ціннісний, операційно-діяльнісний, професійно-методичний, комунікативний компоненти; виділено метапредметний компонент, який охоплює такі складові: семіотичну, технологічну, інтегративну.en_US
dc.publisherЛДУ БЖДen_US
dc.relation.ispartofseriesІнформаційно-комунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи;-
dc.subjectпрофесійна освітаen_US
dc.subjectзаклади вищої освітиen_US
dc.subjectпідготовка вчителівen_US
dc.subjectформування ІКТ-компетентностіen_US
dc.subjectІКТ-компетентність учителяen_US
dc.subjectкомпоненти ІКТ-компетентностіen_US
dc.titleФормування компонентів ІКТ–компетентності майбутнього вчителяen_US
dc.typeBook chapteren_US
Appears in Collections:2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Розд_Мон_Литвин_А_Соловйов_В_ЛДУБЖД_2023.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.