Please use this identifier to cite or link to this item: https://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасянович, Григорій Петрович-
dc.contributor.authorНагірняк, Михайло Ярославович-
dc.contributor.authorБоднар, Олена Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-01-12T09:15:27Z-
dc.date.available2024-01-12T09:15:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.issn2412-1142-
dc.identifier.issn2415-8097-
dc.identifier.urihttps://sci.ldubgd.edu.ua/jspui/handle/123456789/12536-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовуються психолого-педагогічні ідеї, спрямовані на якісну підготовку майбутнього соціального працівника. Особлива увага у визначеному контексті приділяється дослідженню головних засад, що забезпечують цей процес. Серед значної їх кількості автори виокремлюють такі: гносеологічно-когнітивні; мотиваційно-потребнісні; рефлексивно-особистісні, що перебувають у тісній взаємодії і розвитку. Гносеологічно-когнітивні засади забезпечують процес пізнання майбутнім соціальним працівником законів, закономірностей, осмислення найбільш дієвих принципів, форм і методів щодо формування у нього комунікативних вмінь і навичок. Належне її опанування студентом у стінах закладу вищої освіти, дозволяє йому піднятися на рівень не лише душевно-духовного, психологічного стану майбутнього клієнта, а й до власного самопізнання. Мотиваційно-потребнісні засади уможливлюють пошук, з’ясування найбільш ефективних шляхів формування потреб, мотиваційної діяльності майбутнього фахівця соціальної сфери, необхідності творення взаємовідносин у системі «соціальний працівник – клієнт» на гуманістичних принципах, нормах. Рефлексивно-особистісні засади дозволяють майбутньому соціальному працівникові здійснювати самоаналіз своєї діяльності, виявляти її смисли і цінності. Доводиться, що рефлексивно особистісний компонент суттєво доповнюється інтернальністю. Це означає, що особистість активно виявляє себе у процесі здійснення відповідальних дій. Отже, індивід дотримується такої життєвої позиції, що б, і як я не робив, за все несу особисту відповідальність. Ні середовище, ні жодна ситуація не можуть виправдати мої хибні дії, вчинки. Доводиться, що надзвичайно важливу роль у формуванні комунікативних умінь майбутнього соціального працівника виконують інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ), котрі все більше опановують і розвивають культурно-освітній простірen_US
dc.publisherModern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems. 2020. Вип. 55. С. 31-38.en_US
dc.subjectкомунікативні вмінняen_US
dc.subjectсоціальний працівникen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectгносеологічно-когнітивні засадиen_US
dc.subjectмотиваційно-потребнісні засадиen_US
dc.subjectрефлексивно-особистісні засадиen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ У МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙen_US
dc.title.alternativeFORMATION OF COMMUNICATIVE SKILLS OF A FUTURE SOCIAL EMPLOYEE BY MEANS OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIESen_US
Appears in Collections:2021
2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васянович_Нагірняк_Боднар.pdf378.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.